pik2fisse 17 Skrevet 19. November, 2019 (edited) Var på besøg hos Anna I Århus Here er linket til hendes profile. Jeg kan med sikkerhed sige at billederne og videoen passer meget fint. Hun er mega sød og lækkert. Har en lækker krop med nogle fantastiske berøringsvenlige unge pige bryster. Jeg fik lov til nogle varm kys, b2b massage og ægt GFE med hende. Hun var virkelig sød og fik 1/2 time for 900kr. sted: 8/10 GFE: 10/10 BJ og Sex: 9/10 Jeg skal nok besøge hende og kan sagtens anbefaler hende. Tag jer godt af hende. Redigeret 19. November, 2019 af pik2fisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 19. November, 2019 pik2fisse skrev, for 11 minutter siden: Var på besøg hos Anna I Århus .......................................... Jeg skal nok besøge hende og kan sagtens anbefaler hende. Ha ha ha (Fake, købt anmeldelse eller ej, så har jeg selv besøgt pigen i Odense, og hende på foto findes faktisk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pik2fisse 17 Skrevet 19. November, 2019 Mr Comeagain skrev, for 4 minutter siden: Ha ha ha (Fake, købt anmeldelse eller ej, så har jeg selv besøgt pigen i Odense, og hende på foto findes faktisk) Nej det er ikke fake Hun sagde at hun var i Odense før og nu hun er i Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 19. November, 2019 (edited) pik2fisse skrev, for 4 minutter siden: Nej det er ikke fake Hun var virkelig sød og fik 1/2 time for 900kr. Hvilke priser har hun nu, for du fik ikke til den pris der står på hendes side. Lover du hermed andre priser, med det opslag.? Redigeret 19. November, 2019 af Mr Comeagain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnnaSexy21 15 Skrevet 19. November, 2019 Thank you for your appreciation ... Yes, I am in Aarhus now. Last week I was in Odense. These are my photos! I'm not fake❌‼️‼️ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pik2fisse 17 Skrevet 19. November, 2019 Mr Comeagain skrev, for 30 minutter siden: Hvilke priser har hun nu, for du fik ikke til den pris der står på hendes side. Lover du hermed andre priser, med det opslag.? Jeg har købt 30min for 800 og har givet hende en ekstra hund for den god service jeg fik. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 20. November, 2019 pik2fisse skrev, for 21 timer siden: Jeg har købt 30min for 800 og har givet hende en ekstra hund for den god service jeg fik. Du er en af de gode drenge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg