Hop til indhold
Guest Hunting Cats

Pleasureprincess Vanessa

Recommended Posts

Guest Hunting Cats

Hunting Cats har været på eftermiddagstur..:wub:

Vanessa er fuldstændig som på billederne i mål, dejlig naturlig, gode bryster - ja hele kroppen og en rigtig fin "cat".

Vanessa

Blev modtaget af Vanessa - ohh my god..<3 Tynd silke, lingeri. I toppen sidder et faktastisk smukt hoved med et skønt sind.

Hurtig shower, ind igen. Vanessa stående og gode kys med hendes skønne læber. Ikke noget med tungeslaskere til Hunting Cats. Vanessa ned på sengen og slik af Vanessas cat. Hun blev dejlig våd og smager fantastisk. Skøn cat - minder en hel del om den der holder til på Frederiksberg (profilbillede) også i smag.:mrgreen: Kunne have fortsat i timevis - men havde i første skud - kun 45 min. Vanessa nu med øko blow - skønt og ansigtet der kigger op imens. Dansk fuld aktivitet med Vanessas ene ben på skulderen - fuld øjenkontakt. Fine Vanessa lyde og kramper da hun kom..:biggrin: Vanessa på toppen først den ene vej så den anden vej. Vanessa med ryggen til, synet til nummerpladen og en Cat der hopper op og ned over Hunting Cat.. Hold nu op, det var skønt og Hunting Cat skød kanonen af.. Husk evt. egen beskyttelse - de er rimelig små dem Vanessa har.

Hygge efterfølgende og tale om ferier, Riga og resten af verdenen.

OBS: Nyheden her, er kun for at fortælle at jeg har ansat Vanessa som min nye PA - var slet, slet ikke i tvivl..;) Kunne sku godt finde på det..<3

Sidder stadigvæk og smiler - og tænker på hvor skøn Vanessa var.. Hun skal have det som hun fortjener - så i passer fandme på hende..:ph34r:

Ny straks tid booket. Til herren kommer lyset..:roll:

KH. Hunting Cats

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du fik hende både til at komme, vi skal passe på hende og du er nok over gennemsnittet.....tre af mine favoritsætninger jeg ikke kan leve uden. Du er allerede min nye yndlings :) 

Hvor i Kbh holder hun til?

PS! Er du @Hunting for beavers forsvundne fætter? 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 28 minutter siden:

Hun ser godt nok lækker ud. Bare det var virkelighed.....Tja

Hun har da et troværdigt avisbillede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunting Cats
underdog40 skrev, for 55 minutter siden:

Du fik hende både til at komme, vi skal passe på hende og du er nok over gennemsnittet.....tre af mine favoritsætninger jeg ikke kan leve uden. Du er allerede min nye yndlings :) 

Hvor i Kbh holder hun til?

PS! Er du @Hunting for beavers forsvundne fætter? 

Yep - det var en succes, som jeg godt kan leve højt på.:D Nummerpladen omtales som et sted i Kbh.. (Øen) så kan jeg sku ik komme meget tættere..;)  Min Fætter? - aner ikke hvad du taler om..:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting Cats skrev, for 7 minutter siden:

Min Fætter? - aner ikke hvad du taler om..:ph34r:

Fair nok. Man skulle nok ha været der, som man siger :)

Til info er der lige forsvundet en anden "hunter" i disen. Så dukkede du op på brættet. Nogle gange bliver 2 + 2 = 4. Det blev det så ikke lige denne gang. Nu tror jeg også det var en uægte lillebror og ikke en fætter til @Hunting for beaver. Lad os ikke forvirre mere af det. Tilbage til den lækre pigetøs :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunting Cats

Vil vurdere Vanessa til 25.. :D Er som på billederne. Det med avisen er taget i lejligheden. Tunge - bliver svar skyldig, da jeg informerer om no go.. - hun ku lige prøve :-o Forøvrigt pæne søde fødder - str. 37...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 26 minutter siden:

Åhh - har fundet hendes annonce her på EG. Hun er 23 år:)

Waauw - hun skal nok prøves :P

Afstiafsted :) Så laver jeg lige popcorn i mens :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauw en beauty... Jeg har en forretnings aftale i Kbh i weekenden, Har allerede lavet en forespørgsel hos hende.   TAK for tippet <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

My Good hun ligner jo min allerbedste oplevelse nogensinde i FKK regi,,,,nemlig ANYA fra mainhatten Frankfurt, dog er min pige noget mere lysblond, og har mere grønne øjne og nok også lidt højere og mindre bryster, nåhh ja og så er hun russisk,;) men bortset fra dette så ser hun da vildt sød og dejlig ud mon hun er en true pleaser og GFE potentiale 

@Hunting Cats hvor høj vil du vurdere Vanessa til at være ?

PFT.  

Knus HUNTER SENIOR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunting Cats
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

My Good hun ligner jo min allerbedste oplevelse nogensinde i FKK regi,,,,nemlig ANYA fra mainhatten Frankfurt, dog er min pige noget mere lysblond, og har mere grønne øjne og nok også lidt højere og mindre bryster, nåhh ja og så er hun russisk,;) men bortset fra dette så ser hun da vildt sød og dejlig ud mon hun er en true pleaser og GFE potentiale 

@Hunting Cats hvor høj vil du vurdere Vanessa til at være ?

PFT.  

Knus HUNTER SENIOR

Vanessa er en skøn, sød GFE pleaser.. Højde ca. 170 og en 100% naturlig krop, med den helt rigtige fylde.. Udseende er næsten for godt til at være sandt..:wub: en stor fornøjelse..:biggrin: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting Cats skrev, for 21 minutter siden:

Vanessa er en skøn, sød GFE pleaser.. Højde ca. 170 og en 100% naturlig krop, med den helt rigtige fylde.. Udseende er næsten for godt til at være sandt..:wub: en stor fornøjelse..:biggrin: 

takker for info`en

God aften brother in crime :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunting Cats

Nu et par timers morgenmad med Vanessa i dag..:wub: hold nu op hvor er hun skøn..:P Dejlig at se på, dejlig at tale med og dejlig at dyrke sport med.. God tid - og overskud.. Hun lovede at komme tilbage i 20 nyt år, hvilket gør at der nu er hensat seriøs økonomi til det formål.. Kan forstå at jeg ikke er alene med min betragtning..:D Thanks Vanessa - See you..

Kh. Hunting Cats

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Expo
Morabito skrev, for 57 minutter siden:

Er det denne Vanessa

Nej, hun er her ikke længere.. Men denne Vanessa ser da også spændende ud..:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at hende her linker til disse anmeldelser, og det er ikke hende der skrives om, og regner med TS vil give mig medhold i dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...