Ovonel 0 Skrevet 19. November, 2019 (edited) Er der kvinder nær Århus der giver nuru massage uden at det skal ende med sex/samleje? Redigeret 19. November, 2019 af Ovonel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Confused 10 Skrevet 19. November, 2019 https://annoncelight.dk/showad/286547 - hvis du ikke ønsker happy ending, er det blot at skrive dette til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ovonel 0 Skrevet 20. November, 2019 Nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 20. November, 2019 Jeg har været der, privat lejlighed. Bemærk at det ikke er nuru gel massage men nuru (nøgen) sød og rar kvinde, der snakker engelsk da hun er fra Østeuropa. Tynd massage med et meget lille snert af sensuelt, men et meget lille snert. Et par gange kunne jeg mærke brystvorterne på min ryg Da jeg vendte mig om, havde jeg glædet mig til et par store bryster på min krop m.m. men det blev der ikke noget af. Hurtigt handjob hvor der var åbent hus i forhold til at pille ved hende. jeg havde bestilt 1 time men stod på gaden efter 40 min. gentagelse ? Næ uden at det var katastrofalt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg