Hop til indhold
Nasty2650

Sabina... Værste oplevelse med en GP

Recommended Posts

Er netop kommet hjem efter den dårligste oplevelse hos en GP

https://annoncelight.dk/showad/286873

I annoncen lover hun jo alt. Og på dansk, og skiver sms på dansk. Hun vil dog kun tale engelsk, det er hun også ok til selvom hun er Fransk. Billederne er nok af hende, men på en rigtig god dag, hun er langt mørkere irl end på billederne. Alderen på de 23 passer nok meget godt... Alt dette havde været ganske fint med mig hvis ik lige det var fordi.

Hun flår i lillemanden som om det er en gulerod der skal skrælles med et stykke  meget slidt sandpapir. Og hun blev ved at sige jeg skulle slappe af, hvor jeg gentagne gange sagde hun skulle behandle ham langsommere... Elendigt til at knalde også, samme procedure med at hoppe og ned som en kanin upåagtet lillemanden hverken var stiv eller inde hvor det gjorde en forskel. Bag fra kunne hun absolut heller ikke finde ud af, måtte jeg også opgive.

Har aldrig været så skuffet efter et GP besøg (ikke engang tæt på) som her. Og været så øm i skridtet. Og det ikke på den fede måde.

Havde fået mere ud af at give 1000.- til en hus forbi sælger ved Bilka.

HOLD JER LANGT VÆK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nasty2650 skrev, for 2 timer siden:

Havde fået mere ud af at give 1000.- til en hus forbi sælger ved Bilka.

Er sikker på at du vil gøre den hus forbi sælger ret så glad, så hvorfor ikke, det er jo snart jul ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...