Nasty2650 121 Skrevet 19. November, 2019 Er netop kommet hjem efter den dårligste oplevelse hos en GP https://annoncelight.dk/showad/286873 I annoncen lover hun jo alt. Og på dansk, og skiver sms på dansk. Hun vil dog kun tale engelsk, det er hun også ok til selvom hun er Fransk. Billederne er nok af hende, men på en rigtig god dag, hun er langt mørkere irl end på billederne. Alderen på de 23 passer nok meget godt... Alt dette havde været ganske fint med mig hvis ik lige det var fordi. Hun flår i lillemanden som om det er en gulerod der skal skrælles med et stykke meget slidt sandpapir. Og hun blev ved at sige jeg skulle slappe af, hvor jeg gentagne gange sagde hun skulle behandle ham langsommere... Elendigt til at knalde også, samme procedure med at hoppe og ned som en kanin upåagtet lillemanden hverken var stiv eller inde hvor det gjorde en forskel. Bag fra kunne hun absolut heller ikke finde ud af, måtte jeg også opgive. Har aldrig været så skuffet efter et GP besøg (ikke engang tæt på) som her. Og været så øm i skridtet. Og det ikke på den fede måde. Havde fået mere ud af at give 1000.- til en hus forbi sælger ved Bilka. HOLD JER LANGT VÆK 5 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2475 Skrevet 19. November, 2019 AV for en sørgelig oplevelse Tak for advarslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2571 Skrevet 19. November, 2019 Ej hvor træls, død og kritte du må op på hesten igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 19. November, 2019 Nasty2650 skrev, for 2 timer siden: Havde fået mere ud af at give 1000.- til en hus forbi sælger ved Bilka. Er sikker på at du vil gøre den hus forbi sælger ret så glad, så hvorfor ikke, det er jo snart jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg