Fyn76 47 Skrevet 19. November, 2019 Efter alle de gode anmeldelser af Rose valgte jeg at bestille en tid i kl 14. Jeg ankommer til adressen kl13.55 og skriver til hende at jeg er ankommet hvorefter jeg opdager i sms tråden at hun har skrevet om 14.15 er ok, jeg skynder mig at skrive ok hvorefter jeg venter, jeg går tilbage til adressen kl 14.15 og der kommer ikke nogen reaktion hverken på banken på døren, sms eller tlf opkald. Jeg venter i bilen yderlig 20 min hvorefter at jeg køre min vej, jeg er kørt fra Odense for at besøge rose og det er mangel på respekt af andres tid, jeg vender aldrig tilbage til hende igen https://annoncelight.dk/showad/281055 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8260 28 Skrevet 19. November, 2019 Ja det er for ringe, hun ser ellers dejlig stram ud men når hun behandler os betalende sådan så.......finder man en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 19. November, 2019 Fyn76 skrev, for 1 time siden: Efter alle de gode anmeldelser af Rose valgte jeg at bestille en tid i kl 14. Jeg ankommer til adressen kl13.55 og skriver til hende at jeg er ankommet hvorefter jeg opdager i sms tråden at hun har skrevet om 14.15 er ok, jeg skynder mig at skrive ok hvorefter jeg venter, jeg går tilbage til adressen kl 14.15 og der kommer ikke nogen reaktion hverken på banken på døren, sms eller tlf opkald. Jeg venter i bilen yderlig 20 min hvorefter at jeg køre min vej, jeg er kørt fra Odense for at besøge rose og det er mangel på respekt af andres tid, jeg vender aldrig tilbage til hende igen https://annoncelight.dk/showad/281055 Det er fint at du besøger thaipiger her i Århus, men hvorfor gå over å``en efter vand ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 19. November, 2019 Den flittige skrev, for 11 minutter siden: Det er fint at du besøger thaipiger her i Århus, men hvorfor gå over å``en efter vand ? hvor står der at det er århus når pigen er i vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 398 Skrevet 20. November, 2019 Øv, hun ser ellers super dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 324 Skrevet 20. November, 2019 Jeg har oplevet det samme sidste sommer. Havde en aftale og der blev ikke lukket op. Kørte også langt og forgæves. En trist måde at drive forretning på. Så jeg kommer der heller ikke mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 360 Skrevet 20. November, 2019 Hun har jo mange jern i ilden Og skulle man så være lidt seriøs, skulle hun måske nøjes med at lave aftaler med kun en telefon. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spirillen555 39 Skrevet 20. November, 2019 Fyn76 skrev, for 21 timer siden: Efter alle de gode anmeldelser af Rose valgte jeg at bestille en tid i kl 14. Jeg ankommer til adressen kl13.55 og skriver til hende at jeg er ankommet hvorefter jeg opdager i sms tråden at hun har skrevet om 14.15 er ok, jeg skynder mig at skrive ok hvorefter jeg venter, jeg går tilbage til adressen kl 14.15 og der kommer ikke nogen reaktion hverken på banken på døren, sms eller tlf opkald. Jeg venter i bilen yderlig 20 min hvorefter at jeg køre min vej, jeg er kørt fra Odense for at besøge rose og det er mangel på respekt af andres tid, jeg vender aldrig tilbage til hende igen https://annoncelight.dk/showad/281055 Sådan er det med thailændere. Tidspunkter betyder ikke noget for dem. I og man må endelig ikke tro at de får dårlig samvittighed over at brænde en af. De kunne ikke være mere ligeglade:) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 20. November, 2019 knallert skrev, for 23 timer siden: hvor står der at det er århus når pigen er i vejle En fejl fra min side. Sorry. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Syden 23 Skrevet 25. November, 2019 Jeg har besøgt Rose den anden dag hvor vi havde aftalt tid kl. 14. Ca. en halv time før, skriver hun at 14:05 passer bedre.......det synes jeg er god stil. Resten vil jeg ikke skrive så meget om. Hun er som hun plejer.......totalt sulten efter *** og kan ikke få nok. Hun er for vild 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 25. November, 2019 Syden skrev, for 59 minutter siden: Jeg har besøgt Rose den anden dag hvor vi havde aftalt tid kl. 14. Ca. en halv time før, skriver hun at 14:05 passer bedre.......det synes jeg er god stil. Resten vil jeg ikke skrive så meget om. Hun er som hun plejer.......totalt sulten efter *** og kan ikke få nok. Hun er for vild "*** " ** pen-ge... du manglede lige to stjerner for at stave PENGE... som jeg går ud fra er det du ville skrive med dem .... 555 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Syden 23 Skrevet 26. November, 2019 thomas 123 skrev, den 25/11/2019 at 14:17: "*** " ** pen-ge... du manglede lige to stjerner for at stave PENGE... som jeg går ud fra er det du ville skrive med dem .... 555 Ja, det er jo en lidt underlig situation, men "vi" betaler dem vel "bare" for at udføre deres arbejde. Her er det ligesom i alle andre brancher at man ofte får succes med at yde en god service. Jeg føler, at Rose gør sit bedste for at indfri mine ønsker (og det gør hun til UG+). Gid det var så vel med alle de steder hvor vi betaler for en ydelse (af hvilken som helst art)! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 26. November, 2019 Syden skrev, for 27 minutter siden: Ja, det er jo en lidt underlig situation, men "vi" betaler dem vel "bare" for at udføre deres arbejde. Her er det ligesom i alle andre brancher at man ofte får succes med at yde en god service. Jeg føler, at Rose gør sit bedste for at indfri mine ønsker (og det gør hun til UG+). Gid det var så vel med alle de steder hvor vi betaler for en ydelse (af hvilken som helst art)! ja... så kan det være noget arbejde er sjovere end andet ....(som i alle andre brancher ...) men vi er ikke nu og bliver heller aldrig andet end kunder .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg