Hop til indhold

Recommended Posts

Efter alle de gode anmeldelser af Rose valgte jeg at bestille en tid i kl 14. Jeg ankommer til adressen kl13.55 og skriver til hende at jeg er ankommet hvorefter jeg opdager i sms tråden at hun har skrevet om 14.15 er ok, jeg skynder mig at skrive ok hvorefter jeg venter, jeg går tilbage til adressen kl 14.15 og der kommer ikke nogen reaktion hverken på banken på døren, sms eller tlf opkald. Jeg venter i bilen yderlig 20 min hvorefter at jeg køre min vej, jeg er kørt fra Odense for at besøge rose og det er mangel på respekt af andres tid, jeg vender aldrig tilbage til hende igen

https://annoncelight.dk/showad/281055

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er for ringe, hun ser ellers dejlig stram ud men når hun behandler os betalende sådan så.......finder man en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Fyn76 skrev, for 1 time siden:

Efter alle de gode anmeldelser af Rose valgte jeg at bestille en tid i kl 14. Jeg ankommer til adressen kl13.55 og skriver til hende at jeg er ankommet hvorefter jeg opdager i sms tråden at hun har skrevet om 14.15 er ok, jeg skynder mig at skrive ok hvorefter jeg venter, jeg går tilbage til adressen kl 14.15 og der kommer ikke nogen reaktion hverken på banken på døren, sms eller tlf opkald. Jeg venter i bilen yderlig 20 min hvorefter at jeg køre min vej, jeg er kørt fra Odense for at besøge rose og det er mangel på respekt af andres tid, jeg vender aldrig tilbage til hende igen

https://annoncelight.dk/showad/281055

Det er fint at du besøger thaipiger her i Århus, men hvorfor gå over å``en efter vand ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 11 minutter siden:

Det er fint at du besøger thaipiger her i Århus, men hvorfor gå over å``en efter vand ?

hvor står der at det er århus når pigen er i vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet det samme sidste sommer. Havde en aftale og der blev ikke lukket op. 
Kørte også langt og forgæves. En trist måde at drive forretning på.

Så jeg kommer der heller ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, for 21 timer siden:

Efter alle de gode anmeldelser af Rose valgte jeg at bestille en tid i kl 14. Jeg ankommer til adressen kl13.55 og skriver til hende at jeg er ankommet hvorefter jeg opdager i sms tråden at hun har skrevet om 14.15 er ok, jeg skynder mig at skrive ok hvorefter jeg venter, jeg går tilbage til adressen kl 14.15 og der kommer ikke nogen reaktion hverken på banken på døren, sms eller tlf opkald. Jeg venter i bilen yderlig 20 min hvorefter at jeg køre min vej, jeg er kørt fra Odense for at besøge rose og det er mangel på respekt af andres tid, jeg vender aldrig tilbage til hende igen

https://annoncelight.dk/showad/281055

Sådan er det med thailændere. Tidspunkter betyder ikke noget for dem. I og man må endelig ikke tro at de får dårlig samvittighed over at brænde en af.

De kunne ikke være mere ligeglade:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
knallert skrev, for 23 timer siden:

hvor står der at det er århus når pigen er i vejle

En fejl fra min side.

Sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Rose den anden dag hvor vi havde aftalt tid kl. 14. Ca. en halv time før, skriver hun at 14:05 passer bedre.......det synes jeg er god stil.

Resten vil jeg ikke skrive så meget om. Hun er som hun plejer.......totalt sulten efter *** og kan ikke få nok.

Hun er for vild :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Syden skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har besøgt Rose den anden dag hvor vi havde aftalt tid kl. 14. Ca. en halv time før, skriver hun at 14:05 passer bedre.......det synes jeg er god stil.

Resten vil jeg ikke skrive så meget om. Hun er som hun plejer.......totalt sulten efter *** og kan ikke få nok.

Hun er for vild :-)

"*** " **  pen-ge... 

du manglede lige to stjerner for at stave PENGE... som jeg går ud fra er det du ville skrive med dem .... 

:) 555

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 25/11/2019 at 14:17:

"*** " **  pen-ge... 

du manglede lige to stjerner for at stave PENGE... som jeg går ud fra er det du ville skrive med dem .... 

:) 555

Ja, det er jo en lidt underlig situation, men "vi" betaler dem vel "bare" for at udføre deres arbejde.

Her er det ligesom i alle andre brancher at man ofte får succes med at yde en god service.

Jeg føler, at Rose gør sit bedste for at indfri mine ønsker (og det gør hun til UG+). Gid det var så vel med alle de steder hvor vi betaler for en ydelse (af hvilken som helst art)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Syden skrev, for 27 minutter siden:

Ja, det er jo en lidt underlig situation, men "vi" betaler dem vel "bare" for at udføre deres arbejde.

Her er det ligesom i alle andre brancher at man ofte får succes med at yde en god service.

Jeg føler, at Rose gør sit bedste for at indfri mine ønsker (og det gør hun til UG+). Gid det var så vel med alle de steder hvor vi betaler for en ydelse (af hvilken som helst art)!

ja... så kan det være noget arbejde er sjovere end andet ....(som i alle andre brancher ...)

men vi er ikke nu og bliver heller aldrig andet end kunder ....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...