Hop til indhold
indokarami

Khao Hom Thai Massage (Århus)

Recommended Posts

Var hos Khao Hom forleden. Stedet hvor jeg startede med at få thaimassage i DK. Fra da det var Somkhid - til Khat - og nu Khao Hom.

Har fået alt fra fremragende massager til oliepjaskeri - gode HJs til FP - i tidens løb.

Efter at have været afsted efter et par seriøse/grønne massager, trængte jeg til lidt andet.

Ringede for at bestille tid - og dukkede op til dejlige smil i ansigtet på en køn, petit thai.

Massagen var ganske fin og da jeg kom om på ryggen, blev hun lidt mere nærgående - og masserede lidt på udstyret.

Så kom spørgsmålet... og jeg spurgte til lidt mere end blot HJ. Der var snak om afklædning og så FP, hvor vi blev enige om FP. Hun skulle lige ud for at forhøre sig om det var ok - og vendte tilbage med snak om, at der kun var 1 kondom tilbage (lang historie) og at det var stort. Men det passede sgu meget godt ;)

Uden at gå i detaljer kan jeg sige, at jeg var godt tilfreds med servicen og hendes dejlige krop.

 

Aner ikke hvad hun hed - og har ikke noget link :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, for 1 minut siden:

at der kun var 1 kondom tilbage (lang historie) og at det var stort. Men det passede sgu meget godt ;)

:mrgreen:

Lyder som om der er kommet en ny pige på stedet :) 

Fin anmeldelse, iøvrigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden:

Lyder som om der er kommet en ny pige på stedet :) 

Hun nævnte, at hun havde været her 5 måneder. Snakkede udmærket dansk, omend vi ikke snakkede ret meget :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...