Guest fede Skrevet 19. November, 2019 (edited) http://www.club-rosengarten.com/ var forbi denne klub. 5 x sex = 50 euro 7xsex = 70 euro. Så gennemsnitlig 10 euro Per tur. Derudover kommer 30 euro til klubben der dækker sauna, drikkevarer, lidt primitiv mad, badekåbe osv. Selve stedet er ret lille. En opholdsstue på 40-50 m2, nogle knalderum, et lille rum med mad og bruserummet hvor der også er sauna. Selve opholdsrummet er temmelig røget, da alle pigerne ryger og ryger meget. Ellers var det hele primitivt, men funktionelt. Jeg valgte 5 ture. Som man har 4 timer til. Kørte efter 4 ture, da der ikke lige var en ledig pige og jeg havde egentlig også fået nok. Der var gået 3,15 timer, så tænker det nok kunne have lykkedes med den 5 tur, hvis jeg ventede, behovet og lysten var der bare ikke. Selve sexen er ret kedelig, hurtig blow og knald. Meget maskinelt. Men 10 euro er jo absolut ingen penge, så man får så rigelig hvad man betaler for. Vil man lige hurtig knalde løs med nogle forskellige piger, uden at betale noget særlig, så er det ideelt. De fleste af pigerne er mødre, som mødre er flest, et par enkelte så egentlig ret godt ud og kunne efter min mening, godt have begået sig på FKK klubberne, hvis de præsterede en noget mere intim service. Må nok erkende, at jeg ikke helt forstår pigerne gider sådan noget 10 euro sex. Det er østpiger og de kan jo tage hvilket som helst arbejde i Tyskland, for 7-10 euro i timen. Og her kommer de sociale omkostninger jo oveni lønnen. Pigerne var enige i lønnen just ikke er prangende, men trods det, så havde flere af dem været der et stykke tid. En af pigerne nævnte, Pigerne ofte havde en række “ kærester” i klubben. Mænd som på forskellig vis betalte mere. Hun havde lige spenderet en fridag med sådan en og fortalte gladeligt, hvad hun havde fået ham til at spendere, på hende og hvad det kostede. Ja så kunne jeg da godt se der var noget bonus ved jobbet og er alternativet at skulle knokle røven ud af bukserne med et rengøringsjob eller lignende, ja så er det måske nok bedre, at være i klubben, trods alt. Redigeret 19. November, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 19. November, 2019 fede skrev, for 3 timer siden: En af pigerne nævnte, Pigerne ofte havde en række “ kærester” i klubben. Måske lidt ligesom barpigerne i Thailand, der bruger baren som en slags udstillingsvindue for at blive eksponeret - og måske træffe "den eneste ene" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 19. November, 2019 Jernsvinet skrev, for 23 minutter siden: Måske lidt ligesom barpigerne i Thailand, der bruger baren som en slags udstillingsvindue for at blive eksponeret - og måske træffe "den eneste ene" Måske... Det er nok flere årsager. Hende her lød det umiddelbart som en maximering af indtægten. Hun nævnte kun tingene og pengene og sagde ikke rigtig noget om manden, så han var nok ikke så vigtig Jeg vil dog mene, at østpiger har lidt andre bevæggrunde end Thaipiger. For de kan trods alt bare flytte hertil uden at skulle giftes osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 882 Skrevet 19. November, 2019 For mig har besøg altid været en positiv oplevelse, jeg tror du har meget ret når du siger at pigerne "lever" af club kærester. Mig kan det også undre, at de "gider" arbejde for denne betaling, men de kan åbenbart godt lide at være her, tag for eksempel Linda, Jern (hvordan fanden laver man blåt) hvor længe har hun været på clubben jeg gætter 5 eller 7 år. Jeg har altid haft et lidt ambivalent holdning til clubben, bliver pigerne "udnyttet" eller kan de faktisk godt lide at arbejde her! min helt uvidenskabelige konklusion er; ja de bliver behandlet godt og fair af clubben, jeg tror clubben har den holdning "ja selvfølgelig må du arbejde her" de stiller sku ikke de store krav til pigerne udover de skal opfører sig pænt overfor gæsterne og gæsterne skal opfører sig pænt overfor gæsterne. Tag et eksempel som Briana, kendt flatrate pige der har cirkuleret mellem mange forskellige clubber, hun er sku sød nok og ser ok ud, men hun har forladt mange klubber i området, men blev budt velkommen i TCH (now club Rosengarten). Hun har nu også forlade denne club. Venligst ingen tæsk for afsporing af tråden (og nej jeg har ingen links) fuck jeg savner: Angela, universitets uddannet kunst konservator, China Girl, i guder et menneske skabt af Gud, Sofia aldrig har jeg følt mig elsket som med hende. Mit indtryk er, hvis man ønsker at besøge denne klub skal man gøre sig klart at man kan risikere at løbe ind i en aften, hvor pigerne er optaget af deres club kæreste. Jeg har også oplevet at barpersonalet, Tekenfrau, har sagt til pigerne "nu betjener vi så også lige de andre gæster". Jeg har for år tilbage arbejdet i Hannover og haft mine egne club kærester og oplevet hvordan de har "afvist" nye gæster for at blive sammen med mig. De seneste par gange har jeg været der som "gæst" og oplevet at være i gæste rollen, under ingen omstændigheder nogen dårlig rolle men jow i gæste rollen. Jeg kan ikke anbefale nogen at kører fra DK for kun at besøge denne club men for mit vedkommende vil den altid være inkluderet i et besøg i denne del af Tyskland. PS hvis du ønsker at blive club ejer netop her så tror jeg 45.000,. Euro bringer dig langt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 20. November, 2019 jenslillemandhansenv2 skrev, for 13 timer siden: For mig har besøg altid været en positiv oplevelse, jeg tror du har meget ret når du siger at pigerne "lever" af club kærester. Mig kan det også undre, at de "gider" arbejde for denne betaling, men de kan åbenbart godt lide at være her, tag for eksempel Linda, Jern (hvordan fanden laver man blåt) hvor længe har hun været på clubben jeg gætter 5 eller 7 år. Jeg har altid haft et lidt ambivalent holdning til clubben, bliver pigerne "udnyttet" eller kan de faktisk godt lide at arbejde her! min helt uvidenskabelige konklusion er; ja de bliver behandlet godt og fair af clubben, jeg tror clubben har den holdning "ja selvfølgelig må du arbejde her" de stiller sku ikke de store krav til pigerne udover de skal opfører sig pænt overfor gæsterne og gæsterne skal opfører sig pænt overfor gæsterne. Tag et eksempel som Briana, kendt flatrate pige der har cirkuleret mellem mange forskellige clubber, hun er sku sød nok og ser ok ud, men hun har forladt mange klubber i området, men blev budt velkommen i TCH (now club Rosengarten). Hun har nu også forlade denne club. Venligst ingen tæsk for afsporing af tråden (og nej jeg har ingen links) fuck jeg savner: Angela, universitets uddannet kunst konservator, China Girl, i guder et menneske skabt af Gud, Sofia aldrig har jeg følt mig elsket som med hende. Mit indtryk er, hvis man ønsker at besøge denne klub skal man gøre sig klart at man kan risikere at løbe ind i en aften, hvor pigerne er optaget af deres club kæreste. Jeg har også oplevet at barpersonalet, Tekenfrau, har sagt til pigerne "nu betjener vi så også lige de andre gæster". Jeg har for år tilbage arbejdet i Hannover og haft mine egne club kærester og oplevet hvordan de har "afvist" nye gæster for at blive sammen med mig. De seneste par gange har jeg været der som "gæst" og oplevet at være i gæste rollen, under ingen omstændigheder nogen dårlig rolle men jow i gæste rollen. Jeg kan ikke anbefale nogen at kører fra DK for kun at besøge denne club men for mit vedkommende vil den altid være inkluderet i et besøg i denne del af Tyskland. PS hvis du ønsker at blive club ejer netop her så tror jeg 45.000,. Euro bringer dig langt Nu endte det med, at jeg reelt betalte 12,5 euro Per tur. Forudsat de 50 euro går til pigerne som der står. Jeg betalte til thekenfrau, så ved jeg reelt ikke. Men skulle det foregå som beskrevet, må gennemsnitsprisen være over 10 euro. En anden ting der slog mig. Der var næppe mange af de tilstedeværende Mænd, der fysisk kunne have sex 5 gange på 4 timer. Nogle ville det nok være en kæmpe succes’s, hvis den kan komme op og stå, uden at tømme medicinskabet. Ved ikke om de så bare ligger og snakker med pigen i rummet, eller hvad tiden går med. Eller de vælger slet ikke udnytte antallet af ture. Ja og så “ kæresterne” Der ender nok op med, at de rent faktisk får langt mere end 10 euro Per knald, når det hele kommer med. Og det er årsagen til, at de bliver hængende. For de kan jo skifte klub eller branche som det passer dem. Skulle klubben behandle dem dårligt eller indtægten var for ringe i forhold til jobbet, ja så var de der jo ikke længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimmelim6 2 Skrevet 21. November, 2019 (edited) fede skrev, den 19.11.2019 at 11:55: http://www.club-rosengarten.com/ var forbi denne klub. 5 x sex = 50 euro 7xsex = 70 euro. Så gennemsnitlig 10 euro Per tur. Derudover kommer 30 euro til klubben der dækker sauna, drikkevarer, lidt primitiv mad, badekåbe osv. Selve stedet er ret lille. En opholdsstue på 40-50 m2, nogle knalderum, et lille rum med mad og bruserummet hvor der også er sauna. Selve opholdsrummet er temmelig røget, da alle pigerne ryger og ryger meget. Ellers var det hele primitivt, men funktionelt. Jeg valgte 5 ture. Som man har 4 timer til. Kørte efter 4 ture, da der ikke lige var en ledig pige og jeg havde egentlig også fået nok. Der var gået 3,15 timer, så tænker det nok kunne have lykkedes med den 5 tur, hvis jeg ventede, behovet og lysten var der bare ikke. Selve sexen er ret kedelig, hurtig blow og knald. Meget maskinelt. Men 10 euro er jo absolut ingen penge, så man får så rigelig hvad man betaler for. Vil man lige hurtig knalde løs med nogle forskellige piger, uden at betale noget særlig, så er det ideelt. De fleste af pigerne er mødre, som mødre er flest, et par enkelte så egentlig ret godt ud og kunne efter min mening, godt have begået sig på FKK klubberne, hvis de præsterede en noget mere intim service. Må nok erkende, at jeg ikke helt forstår pigerne gider sådan noget 10 euro sex. Det er østpiger og de kan jo tage hvilket som helst arbejde i Tyskland, for 7-10 euro i timen. Og her kommer de sociale omkostninger jo oveni lønnen. Pigerne var enige i lønnen just ikke er prangende, men trods det, så havde flere af dem været der et stykke tid. En af pigerne nævnte, Pigerne ofte havde en række “ kærester” i klubben. Mænd som på forskellig vis betalte mere. Hun havde lige spenderet en fridag med sådan en og fortalte gladeligt, hvad hun havde fået ham til at spendere, på hende og hvad det kostede. Ja så kunne jeg da godt se der var noget bonus ved jobbet og er alternativet at skulle knokle røven ud af bukserne med et rengøringsjob eller lignende, ja så er det måske nok bedre, at være i klubben, trods alt. Redigeret 21. November, 2019 af Bimmelim6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg