Hop til indhold
TheMan666

*GFE Chelly* is back!GLOSTRUP!!!! Skøn oplevelse.

Recommended Posts

Havde læst et par gode anmeldelser her på siden af Chelly og selvom hun ikke ud fra billederne var lige min type, tænkte jeg, at hun da skulle have et besøg. En aftale blev hurtigt lavet på sms.
Jeg kan have det svært med at holde rejsningen, når der skal kondom på, så jeg skrev til Chelly, at jeg gerne ville have det hele med kondom. For en sikkerhedsskyld selvfølgelig, men også for ikke at skulle have et stop midt i agten, hvor jeg risikerede at miste rejsningen. Skrev desuden at hvis hun havde noget gennemsigtigt at tage på eller en kimono uden noget under, så ville det være rigtig dejligt. Fik et svar tilbage om at kimono blev valget.
Afsted med mig. Var der 5 min før men måtte lige vente på gaden til Chelley havde været i bad.
Chelly åbnede døren for mig i et par høje stilletter og Kimono selvfølgelig, blev et øjeblik overrasket over hendes højde, med 167 + stilletter giver jo lidt til sammen. En flot kvinde, mums. Fik afregnet og hoppede under bruseren. Et godt og varmt badeværelse men et lidt lille håndklæde.
Da jeg kommer ind på værelset, kommer Chelly hen til mig, lægger armene om mig begynder at rå-snave mig (kan det vel egentlig bedst kaldes). Er selv ret vild med at tungekysse, blev dog lidt overrasket over intensiteten, men kom snart ind i kampen. Jeg havde bestilt en time og ved, at jeg ikke kan komme mere end 1 gang, så jeg havde god tid. Må bare konstatere at det giver pote at være indfølende og bruge sine hænder (og læber, tunge mm.) over hele Chellys krop. Chelly blev dejlig varm (og våd) og spant som en lille missekat. Hun gav mig kondom på og som forudsagt røg rejsningen. Men Chelly tog det roligt og jeg fik lov til at styre tempoet, så det lykkedes at få en halvslap pik i grotten og så gik det kun fremad derfra:-)
Vil ikke gå meget i detaljer, men kun sige at  det er den bedste oplevelse, jeg har haft hos en glædespige og følte det virkelig som om jeg havde sex med en alt for god scoring. At hun så kvitterede med at virke som om hun også syntes at det var rigtig dejligt, gjorde på ingen måde oplevelsen dårligere.
Et afsluttende bad og jeg var på gaden igen efter ca. 55 min. med et stort smil på læben og lækre billeder i hovedet.

Jeg er hverken ung, meget sportstrænet eller specielt pæn, men jeg opfører mig pænt, respektfuldt og slår følehornene ud. Det giver i min verden et godt udgangspunkt for en dejlig oplevelse:-)

Tak til Chelly for en skøn time. Jeg håber, at jeg får mulighed for at komme tilbage igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...