Hop til indhold
Watanabe

Døgnåbent?

Recommended Posts

En del GP'er annoncerer med, at de nærmest har døgnåbent, men hvordan pokker virker det? Springer de lige ud af sengen og snupper telefonen, hvis man ligger og savner en varm kvinde kl. 4 om morgenen? Og hvis de gør, hvillket svar får man så, hvis man ringer til dem kl. 9 om morgenen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Ja, gør de. Du kan aldrig være sikker på, om de gider sex, hvilket jeg godt forstår, med de arbejdsbetingelser 

De bor og sover på stedet, det kan da kun gi klinikkuller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 10 timer siden:

En del GP'er annoncerer med, at de nærmest har døgnåbent, men hvordan pokker virker det? Springer de lige ud af sengen og snupper telefonen, hvis man ligger og savner en varm kvinde kl. 4 om morgenen? Og hvis de gør, hvillket svar får man så, hvis man ringer til dem kl. 9 om morgenen?

 

Det er meget forskelligt - men de kan jo vælge ikke at tage telefonen/lukke op, hvis de ikke lige har fået lagt krigsmalingen og overdøvet den sidste kundes besøg med deodorant.

Men princippet med døgnåbent er et forsøg på at maksimere indtjeningen, da de alligevel skal betale husleje - og det er mit indtryk at piger, der har døgnåbent også på andre måder forsøger at maksimere indtjeningen, således at man pludselig skal betale ekstra for dit og dat - og de kan lade som om de ikke rigtig gider sex, for at få dig til at betale mere: "Pay more and have better sex".


Af princip og pga. dårlige erfaringer undgår jeg helst steder med døgnåbent.

Men der kan jo være mennesker i offentlige stillinger mv., der ikke bryder sig om at besøge en glædespige i fuldt dagslys, men istedetfor vælger at snige sig rundt om hushjørnerne om natten ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man som køber går meget op i, at pigerne er 100% selvstændige og tilbyder deres seksuelle ydelser under ordentlige og anstændige rammer,  så burde man undlade at købe sex i 24/7-segmentet.    

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at de ikke arbejder 24/7, men der er muligheder for at bestille tid i alle døgnets timer. De går jo ud for at spise, shoppe etc. Og flere er jo også ude på club i de sene timer.

Liberalt erhverv og liberal arbejdstid, hvor der er fuld frihed til at arbejde når man ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten
Watanabe skrev, den 18/11/2019 at 23:43:

En del GP'er annoncerer med, at de nærmest har døgnåbent, men hvordan pokker virker det? Springer de lige ud af sengen og snupper telefonen, hvis man ligger og savner en varm kvinde kl. 4 om morgenen? Og hvis de gør, hvillket svar får man så, hvis man ringer til dem kl. 9 om morgenen?

 

Ja det er ikke ualmindelig at blive mødt med GP i morgenkåbd og hjemme sko hvis man kommet kl 6:00. Har prøvet at kneppe en GP om morgen hvor hun nærmest lå og sov under agten. Perverst nok syntes jeg det var frækt bare at pumpe løs i en pige som lå og halv sov :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Campisten skrev, for 1 time siden:

Ja det er ikke ualmindelig at blive mødt med GP i morgenkåbd og hjemme sko hvis man kommet kl 6:00. Har prøvet at kneppe en GP om morgen hvor hun nærmest lå og sov under agten. Perverst nok syntes jeg det var frækt bare at pumpe løs i en pige som lå og halv sov :razz:

Så ved vi andre, hvis skyld det er, hvis hun vrisser på telefonen kl. 9 eller ser søvnig og træt ud, når vi kommer kl. 12 :mrgreen:.

Jeg tror jeg vil spørge en af dem, hvordan de håndterer det næste gang. Har en i tankerne, og hun er grunden til, at jeg spørger. Det er da dejiigt, at de står til rådighed, når man har mest brug for dem, men jeg kan ikke forestille mig, at de i længden kan tilbyde gode oplevelser, hvis de konstant forstyrres i deres nattesøvn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 22 timer siden:

Hvis man som køber går meget op i, at pigerne er 100% selvstændige og tilbyder deres seksuelle ydelser under ordentlige og anstændige rammer,  så burde man undlade at købe sex i 24/7-segmentet.    

Ja, jeg er enig, og det er grunden til, at jeg spørger: Vil gerne vise respekt og ikke misbruge åbenheden. Jeg har en i tankerne, som ikke virker til at være specielt sølle. Vil spørge hende næste gang, hvordan hun i praksis håndterer det og publicere svaret her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, 1 time siden:

Så ved vi andre, hvis skyld det er, hvis hun vrisser på telefonen kl. 9 eller ser søvnig og træt ud, når vi kommer kl. 12 :mrgreen:.

Jeg besøgte en gang en pige klokken 6, på vej hjem fra arbejd. Det var med aftale fra dagen inden. Hun var vågen, nyvasket, frisk til det meste, men kun iført nat-tøj. Hun red mig som en stjålet cykel, og bød på morgenkaffe i “pausen” :D Måske hun var træt tidligt?

Hun er stoppet nu, og det blev kun med det ene morgen-besøg. Måske jeg skal prøve det igen, med en ny pige ^_^

Redigeret af Bombadilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten
Bombadilla skrev, for 10 timer siden:

Jeg besøgte en gang en pige klokken 6, på vej hjem fra arbejd. Det var med aftale fra dagen inden. Hun var vågen, nyvasket, frisk til det meste, men kun iført nat-tøj. Hun red mig som en stjålet cykel, og bød på morgenkaffe i “pausen” :D Måske hun var træt tidligt?

Hun er stoppet nu, og det blev kun med det ene morgen-besøg. Måske jeg skal prøve det igen, med en ny pige ^_^

Hvordan rider man som en stjålet cykel? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

tog i primo m90 erne også en morgenfrisk pige i Valby - dansk og dejlig klokken 0700 - det gav en god start på dagen, og skønt humør hele dagen, hun reklamerede i travposten med tider fra klokken 07/10 - de der bor på klinikken og har døgnåben holder jeg mig væk fra. Gider sgu ikke en træt nedbanket GP  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...