Hop til indhold
Guest Thai-fan72

Greve Thai Massage - nederen!

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Kort udgave. Landskampen er lige startet. ^_^

Var møg liderlig på jobbet, og havde brugt lidt af chefens tid på at lede efter den rigtige thai-massør, men alle de bedste lå lidt udenfor rækkevidden, og krævede en større omvej, på en fredag med alt for mange biler. 
Jeg læste ok anmeldelser om: Greve Thai Massage, og den ligger fint på hjemturen. 
Bookede tid, og allerede da jeg skulle vente 20 min. med at komme, skulle jeg have sparet mine penge. 
Anden advarsel var den usædvanlig tarvelige bygning. Kors i bagdelen noget lort! 
Jeg kom som aftalt, og krydsede en anden liderbuk på ind ad døren. Ikke så fedt... 
Tredje advarsel kom indenfor, at pigen var alle andre end hende på billedet! 
 

Nå, jeg var faktisk få millimeter fra at smutte igen, men tænkte alligevel “hva faen, det går nok”. 
Hun fik 300 kr. for de 45 minutter olie, som tilbuddet lød på. 
Jeg lagde mig på brikken, som stank af olie. Hun gik i gang med en gang oliesjask,  som jeg dog har fået værre, men vil betegne som 100% spild af penge. 
Hun spurgte om jeg ville have B2B til 700 ekstra. Øhhh, nej tak!!! 
Vi aftalte en nøgen svensker til 300. 
I starten var hun meget lidenskabelig, men da jeg normalt ikke kommer efter 2 min., mistede hun efterhånden interessen, og jeg endte med at gøre jobbet færdigt selv. 
 

Karakter:
Stedet: 1
Pigen: 2
Bademuligheder: 0
Renlighed: 0
Gentagelsesfare: -10 

Det var en alvorlig øjenåbner på flere områder. 
1) Venter aldrig mere på andre kunder bliver færdige. 
2) Ligner stedet L O R T, er det det ofte. 
3) Vær sikker på at pigen på billedet er hende du får. 
 

Trods alt godt det ikke var mere end 600 kr., som jeg heldigvis vandt igen på Oddset om aftenen B)

Håber I kan bruge det som en form for advarsel, men nogen synes måske det er fint nok derinde. 

Tror jeg vil prøve en Brasser til B2B næste gang. Jeg kan godt blive lidt stram over nogle Thaiers tillægspriser. 

Okay, blev lidt længere end planlagt, men gid aften derude! 
 

TF72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden:

Dine 3 punkter ser umiddelbart ret overkommelige ud, men når man er stang liderlig så er de jo nærmest uoverskuelige

Du har fuldstændig ret. I en “tømt” situation, havde jeg aldrig ringet på dørklokken. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...