Hop til indhold
s.f.s

Cat i Horsens - ligner en rigtig SM-Quinde ?

Recommended Posts

Jo da - jeg besøgte cat i fredags.

Hun er urolig forsigtig, og virker noget genert.

Det var ingen problem at få en tid. Hun tog imod i døren iført det dress hun har på, på billeder uden maske.

Hun har en hel kasse med div. sm. legetøj. Jeg så ikke det hele, men der var meget.

Jeg spurgte hende om hun dyrkede sm, og ja det gjorde hun. Hun vendte sig om og begge hendes store balle var helt rødstribede efter bambusslag. - Der havde været to fyre, ikke på en gang, der havde gjort det, og hun indrømmede da også, at det var lige rigeligt.

Som sagt er hun meget forsigtig. Hun har en stor røv, hvis man er til det.

Jeg valgte et Blow (300 kr.) :shock: og det varede over en halv time med mange pauser.

Hun sagde flere gange, at hun nød det, og der ikke kom nogen bagefter, så der var masser af tid.

Jeg sagde på et tidspunk, at hun ikke behøvede at sluge, men det insisterede hun på, og sagde at hun nød det -

Bagefter fortalte hun om hvordan hun legede, og var med på næsten alt.

Besøg igen - Ja :D - og så skal der leges lidt mere med bondage m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Besøger Cat med næsten tæt på jævnlige mellemrum, og får altid en god betjening.

Resten er jo naturligt op til mig, og derfor får Cat de bedste anbefalinger herfra.

Men hvis du søger en ung, slank Lolitadrøm skal du nok gå et andet sted hen.

Jeg kan særligt anbefale hendes blowjobs :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

har prøvet at få kontakt med hende de sidste par uger, hun har vist været syg, og også haft ferie her til efter pinsen, men har stadigt ik' haft held med at komme i kontakt med hende.

Nogen der har en mail eller en anden form for kontakt mulighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Nogen der har nyt om Cat?

Hun svarer stadig ikke på telefonen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Cat 2. gang i april :D , og har ikke haft kontakt senere :( - slet ingen der har besøgt hende senere eller :?: - hun annoncere stadig, men læser ikke sms og besvarer ikke mail :?::?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen S.F.S

Kan du ikke dele med os andre hvad du fordrev tiden med hos Cat de 2 gange du har besøgt hende

var det S/M eller Vanilla i hyggede med ect.

Mads Lange

PS: jeg har også forsøgt et utal af gange at komme i kontakt med hende uden held kan ikke forstå hun skriver hun nu er tilbage efter sygdom og så stadig ikke tager tlf eller besvare sms/mails

syntes det er dårlig stil !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...