Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har været på besøg hos pigen Phat som er i Holstebro pt (hun skulle vist snart på ferie) https://annoncelight.dk/showad/286378

det er hende der er på billederne, og det er svært at sige noget negativt om hendes udsendende.

efter en lang dag med at kravle på knærene og ligge gulv, er man jo lidt øm så tænkte "Massage".
gik ind på AL og fandt Phat som hurtigt fik en sms, og der kom hurtigt svar tilbage, og en aftale var i hus

jeg kommer til adressen som ikke er så diskret som jeg gerne ville ha, men pyt det var mørkt og inden mennesker at se, 
kommer inden for og bliver glædeligt overrasket at det som sagt er hende der er billeder af.

Bliver vist ind i et hygge belyst rum som har samme temperatur som en sauna, det pjattet vi lidt om at hun da vist gerne ville have folk af tøjet :D
vi snakkede om hvad jeg ønskede og havde jo set hendes tilbud om massage og B2B så tænkte vi skulle starte der,
det lyd hun ikke helt tilfreds med og lokke med FP for 1000kr og det takkede jeg ja til, (og her lavede jeg en bommert, som jeg kommer til længer ned)

Jeg for lagt mig ned og hun sætter musik på og finder olie frem og tag plads, det er her jeg altid savner at have øjne i nakke, så man kunne se på det smukke væsen der sidder på ryggen af en ;-)
hun går i gang og giver en okay massage, med nogle rigtig varme hænder hvilket næsten mindede om at få lagt hot stones på en.
hun kommer godt rundt men ikke så dybt som jeg havde håbe eller trængte til, og efter hun havde taget ben, kunne jeg høre at resten af hendes tøj kom af og tænkte så er det B2B tid.
men så siger hun "vend om" når ingen B2B på ryggen det var kun front der skulle nyde det og det gik alt for stærkt 5 gnide op og ned og så ellers hen efter gummi og inden man når at tænke på med den og ind i munden og så tog tingene rigtig fart, det kunne ikke gå stærkt nok for hende som om hun skulle videre.
efter 30 sek blow om i missionær, hvor hun tog styringen med lukkede øjne og hovedet vendt til den ene side ( stadig et smukt ansigt at se på men)
så jeg blev lidt stædig og tænkte, fandeme nej om jeg skal styre showet, så jeg tog min tid for at trække så lang tid jeg kunne, og lige inden finalen ud med banditte, det fik hende da til at slå øjnede op,
og spørge "are you done", nope sagde jeg og fik hende om i doggy hvor jeg havde et dejlig udsigt til hendes røv som bestemt ikke fejler noget, og efter lidt kærlig klem og berøring, ind i varmen med banditten igen, skikken en ud sigt.
men ville gerne hele turen rundt så ud igen og straks var hun der igen "done" og inden jeg kan nå jeg sige "no" har hun gummiet af, og så sige at det må være hånd for resten,
havde ellers lige håbe på en ridetur til sidst men nej.
hun lade sig ned og ind til mig så jeg lige kunne nå den ene balle og så gik hun ellers i gang med hånden, og alt ende alt for hurtigt.

jeg var i bilen igen ca 40 min efter. hvilket nok var min egen bommert, får jeg havde ikke fået bekræftet hvor lang tid der var tale om,
og så en anden negativ ting var at jeg heller ikke blev tilbudt et bad, selv om det lå lige ved siden af

gentagelse... det må blive et nej selv om at der også var gode ting så er der bare nogen ting som ikke var godt nok, men det kan være det var mangle på kemi.




 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

Jeg er MEGET enig med jer begge ;'(

Phat er en MEGET flot pige, slank med meget små bryster og en godt behåret mis...(hvis i er til det...)

Kan tilføje - at man står sq lige i start af gågaden i Holstebro, ikke særligt diskret

Jeg fik MEGET god massage - uden "pirring og berøring" - og da vi kom til "sex-delen", blev jeg helt "forlegen", for pigen har slet ikke lysten til det - jeg er helt sikker på hun er tvunget til det, hun virkede meget ked af det, og slet ikke interesseret i sex. Jeg var tæt på at stoppe - mistede helt lysten og fik ondt af hende. Havde alligevel betalt 1000, så ville ikke bare stoppe uden af gennemføre, men jeg vil bare ikke gentage det - men hun fortalte også at hun rejste hjem til Thailand igen i næste uge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...