Hop til indhold
Guest Kim Petersen

En velkendt adresse på Frederiksberg...

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Hvem af jer brødre var det mon jeg hilste på i eftermiddags, som var på vej ned af trappen efter et møde med Emilly, mens jeg var på vej op af trappen til et møde med Alice?

Bare nysgerrighed, ikke andet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Der er mange der går så meget op i “dIskretion” som jeg selv er hamrende ligeglad med.

Hvad gør det hvis nogen ser at jeg er på vej ind til en pragtfuld kvinde?

Tværtimod synes jeg faktisk at det er hyggeligt at hilse på nogen af jer andre irl, Ud over på denne mere anonyme måde på nettet, hvor man dog efterhånden alligevel kommer til at kende hinanden en del...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, 1 time siden:

Der er mange der går så meget op i “dIskretion” som jeg selv er hamrende ligeglad med.

Hvad gør det hvis nogen ser at jeg er på vej ind til en pragtfuld kvinde?

Tværtimod synes jeg faktisk at det er hyggeligt at hilse på nogen af jer andre irl, Ud over på denne mere anonyme måde på nettet, hvor man dog efterhånden alligevel kommer til at kende hinanden en del...

Kan sagtens følge dig,, dog ikke videre fedt lige at møde sin chef på den trappe, konen eller kæresten for den sags skyld det er vel sket derude IRL :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Hunting for beaver skrev, for 19 minutter siden:

Kan sagtens følge dig,, dog ikke videre fedt lige at møde sin chef på den trappe, konen eller kæresten for den sags skyld det er vel sket derude IRL :)

Enig med konen eller kæresten, men jeg ville nok blive lige så forbavset som hende hvis vi mødte hinanden på trappen op til det velkendte sted på Frederiksberg :) 

Og chefen? Tja, på en måde ville det da være hyggeligt at finde ud af hvis vi har fælles interesser på dette punkt...

Spøg til side, selvfølgelig kan der opstå situationer som man vil have meget svært ved at forklare, jeg er bare ikke så fokuseret på denne mulige risiko som jeg faktisk tror er meget begrænset...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...