scanfash 1 Skrevet 18. November, 2019 Hej, har tidligere været bekendt med to piger der vidst nok hjalp hinanden og tit var sammen, den ene er en spinkel somalisk pige og den anden er en større arabisk pige. De er begge i en 20-24års alderen ca.. de er oprindeligt fra Fyn i forhold til deres accent men var mest aktive på Sjælland og Jylland. da jeg har mistet kontakt info på dem ville jeg høre om der er nogen der ved hvordan man kan komme i kontakt med den ene eller den anden, de har brugt forskellige arabisk klingende navne. mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9660 Skrevet 18. November, 2019 Åh, al den politiske korrekthed. Det er dem her du mener ikke: 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 26. November, 2019 Man støder nogle gange ind i nogle flotte udenlandske piger på sugardaters og når det sker for mig så bliver jeg ekstra liderlig fordi at jeg altid har haft lyst til at være sammen med en arabisk pige/kvinde :-) Så i må meget gerne skrive når i støder ind i nogle på sugardaters.dk af anden etnisk herkomst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 26. November, 2019 De fleste indvandre piger på sugardaters søger kun platoniske dinnerdates. Og de indvandre piger som aktivt tilbyder sex har jeg flere gange oplevet er nogen sørgelige skæbner, hvor misbrug og svigt er en hovedårsag til de er på sugardaters. Så det er svært at finde velfungerende indvandre piger som er indstillet på sex. Det er kun lykkedes for mig en gang med en 19 årig tyrkisk pige fra Rødovre men hun var kun på sugardaters i få uger (det skulle prøves af). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 26. November, 2019 TorbenMadsen skrev, for 2 timer siden: De fleste indvandre piger på sugardaters søger kun platoniske dinnerdates. Og de indvandre piger som aktivt tilbyder sex har jeg flere gange oplevet er nogen sørgelige skæbner, hvor misbrug og svigt er en hovedårsag til de er på sugardaters. Så det er svært at finde velfungerende indvandre piger som er indstillet på sex. Det er kun lykkedes for mig en gang med en 19 årig tyrkisk pige fra Rødovre men hun var kun på sugardaters i få uger (det skulle prøves af). Turkish? Hed hun det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 26. November, 2019 Prostate massage skrev, for 19 minutter siden: Turkish? Hed hun det? Husker ikke profil navnet men hun var vel Ca 164 cm høj og en anelse buttet med pænt store bryster og glatbarberet. Ved hun både besøgte nogle mænd og andre gange gjorde det i bil Kender du hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 27. November, 2019 Jo de findes, men der er langt mellem guldet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg