Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er vel under anmeldelelser, om det så er thai vides ikke med sikkerhed. Er begyndt at få disse beskeder i min indbakke, med et link påhæftet som sandsynligvis vil få min iPad til at gå i nedsmeltning.

*There is no free lunch*

Skrevet
GamleGris skrev, for 12 minutter siden:

Det er vel under anmeldelelser, om det så er thai vides ikke med sikkerhed. Er begyndt at få disse beskeder i min indbakke, med et link påhæftet som sandsynligvis vil få min iPad til at gå i nedsmeltning.

*There is no free lunch*

Du skal bare trykke på "report reply" øverst i højre hjørne og anmelde dem som spam.

Skrevet
GamleGris skrev, for 32 minutter siden:

*There is no free lunch*

Fik noget lignende i weekenden. Jeg åbnede IKKE linket, men jeg anmeldte det som SPAM, og jeg vil opfordre dig til at gøre det samme

Skrevet
Gløden skrev, for 2 timer siden:

Fik noget lignende i weekenden. Jeg åbnede IKKE linket, men jeg anmeldte det som SPAM, og jeg vil opfordre dig til at gøre det samme

Ja jeg modtog også noget, men tænkte faktisk ikke på at trykke på spam. Det må jeg lige se på. God oplysning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.