Hop til indhold

Dejlig Jysk Pige i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/280910

nogen der har kendskab til hende her?

På forhånd tak.

Skrevet

Måske lige spørg om hvad du vil vide, jeg har besøgt hende.

Skrevet
Sir-enjoy skrev, for 39 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/280910

nogen der har kendskab til hende her?

På forhånd tak.

Jeg besøgte hende tilbage i starten af oktober da jeg var på forretningsrejse Nordenfjords . 
Hun er en ægte submissiv vil jeg sige. Det kan man mærke at det også er noget hun dyrker privat;)

Hun lyver ikke når hun siger at hun elsker anal og oral og man ikke skal holde igen. Jeg vil da selv mene jeg er udrustet over gennemsnit og hun kunne deepthroate og gagges og jeg kneppede godt til analt. 
Varmeste anbefalinger herfra!

Skrevet
toffe skrev, for 5 timer siden:

Måske lige spørg om hvad du vil vide, jeg har besøgt hende.

Om hun går ridning, selvfølgelig :) :) :)

Skrevet
KøbenhavnerSnuden skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte hende tilbage i starten af oktober da jeg var på forretningsrejse Nordenfjords . 
Hun er en ægte submissiv vil jeg sige. Det kan man mærke at det også er noget hun dyrker privat;)

Hun lyver ikke når hun siger at hun elsker anal og oral og man ikke skal holde igen. Jeg vil da selv mene jeg er udrustet over gennemsnit og hun kunne deepthroate og gagges og jeg kneppede godt til analt. 
Varmeste anbefalinger herfra!

Tak for et dejligt svar. Lige hvad jeg håbede. Jeg vil se om jeg ikke kan ligge et besøg hos hende i den tid hun er her. Har lagt mærke til, at hun dukker op til tider 

tak for din tid og dit gode svar :)

Skrevet

Du vil ikke blive skuffet. Har besøgt hende en enkelt gang og gik meget tilfreds derfra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.