Guest Sir-enjoy Skrevet 18. November, 2019 https://annoncelight.dk/showad/280910 nogen der har kendskab til hende her? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 18. November, 2019 Måske lige spørg om hvad du vil vide, jeg har besøgt hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 18. November, 2019 Sir-enjoy skrev, for 39 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/280910 nogen der har kendskab til hende her? På forhånd tak. Jeg besøgte hende tilbage i starten af oktober da jeg var på forretningsrejse Nordenfjords . Hun er en ægte submissiv vil jeg sige. Det kan man mærke at det også er noget hun dyrker privat;) Hun lyver ikke når hun siger at hun elsker anal og oral og man ikke skal holde igen. Jeg vil da selv mene jeg er udrustet over gennemsnit og hun kunne deepthroate og gagges og jeg kneppede godt til analt. Varmeste anbefalinger herfra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sir-enjoy Skrevet 18. November, 2019 toffe skrev, for 5 timer siden: Måske lige spørg om hvad du vil vide, jeg har besøgt hende. Om hun går ridning, selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sir-enjoy Skrevet 18. November, 2019 KøbenhavnerSnuden skrev, for 5 timer siden: Jeg besøgte hende tilbage i starten af oktober da jeg var på forretningsrejse Nordenfjords . Hun er en ægte submissiv vil jeg sige. Det kan man mærke at det også er noget hun dyrker privat;) Hun lyver ikke når hun siger at hun elsker anal og oral og man ikke skal holde igen. Jeg vil da selv mene jeg er udrustet over gennemsnit og hun kunne deepthroate og gagges og jeg kneppede godt til analt. Varmeste anbefalinger herfra! Tak for et dejligt svar. Lige hvad jeg håbede. Jeg vil se om jeg ikke kan ligge et besøg hos hende i den tid hun er her. Har lagt mærke til, at hun dukker op til tider tak for din tid og dit gode svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Todd 47 Skrevet 18. November, 2019 Du vil ikke blive skuffet. Har besøgt hende en enkelt gang og gik meget tilfreds derfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg