Hop til indhold
Guest Sir-enjoy

Dejlig Jysk Pige i Aalborg

Recommended Posts

Sir-enjoy skrev, for 39 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/280910

nogen der har kendskab til hende her?

På forhånd tak.

Jeg besøgte hende tilbage i starten af oktober da jeg var på forretningsrejse Nordenfjords . 
Hun er en ægte submissiv vil jeg sige. Det kan man mærke at det også er noget hun dyrker privat;)

Hun lyver ikke når hun siger at hun elsker anal og oral og man ikke skal holde igen. Jeg vil da selv mene jeg er udrustet over gennemsnit og hun kunne deepthroate og gagges og jeg kneppede godt til analt. 
Varmeste anbefalinger herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir-enjoy
toffe skrev, for 5 timer siden:

Måske lige spørg om hvad du vil vide, jeg har besøgt hende.

Om hun går ridning, selvfølgelig :) :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sir-enjoy
KøbenhavnerSnuden skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte hende tilbage i starten af oktober da jeg var på forretningsrejse Nordenfjords . 
Hun er en ægte submissiv vil jeg sige. Det kan man mærke at det også er noget hun dyrker privat;)

Hun lyver ikke når hun siger at hun elsker anal og oral og man ikke skal holde igen. Jeg vil da selv mene jeg er udrustet over gennemsnit og hun kunne deepthroate og gagges og jeg kneppede godt til analt. 
Varmeste anbefalinger herfra!

Tak for et dejligt svar. Lige hvad jeg håbede. Jeg vil se om jeg ikke kan ligge et besøg hos hende i den tid hun er her. Har lagt mærke til, at hun dukker op til tider 

tak for din tid og dit gode svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...