lpoh 301 Skrevet 18. November, 2019 Er nemlig lidt nysgerrig. Jeg kunne enormt godt tænke mig at prøve en som hende, erfaren, med former og så med mulighed for græsk http://www.sexpiger.dk/forside.asd?id=886 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 18. November, 2019 Det link går direkte på forsiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KeBoRas 97 Skrevet 18. November, 2019 Har besøgt hende for mange år siden, og det blev kun til et besøg. Ellers gode natur bryster og fornuftigt øko blow, men der var bare noget over stedet så jeg tog aldrig tilbage efter en gentagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2763 Skrevet 18. November, 2019 @lpoh det er en meget sigende overskrift du har på din eftersøgning! Det kan nok gøres lidt bedre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 18. November, 2019 lille_peter skrev, for 7 timer siden: @lpoh det er en meget sigende overskrift du har på din eftersøgning! Det kan nok gøres lidt bedre Hvad mener du da der mangler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 18. November, 2019 Pedro38 skrev, for 8 timer siden: Tjek denne Tak Pedro! den nærlæser jeg lige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 18. November, 2019 lpoh skrev, for 24 minutter siden: Hvad mener du da der mangler? Noget andet end den mest intetsigende overskrift, som overhovedet findes. Specielt på baggrund af den viden, som 159 indlæg og vejledningen i højre hjørne giver. F.eks. havde "Fræk pige i Vejle" været mere begavet. Mvh 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2763 Skrevet 19. November, 2019 (edited) lpoh skrev, for 3 timer siden: Hvad mener du da der mangler? Det jeg mener er at din overskrift "Nogen der har erfaring med hende her???" Er totalt intetsigende, det var næsten beder hvis den var helt tom! Der er desværre for mange som der anvender noget i stil af din overskrift "Nogen der har erfaring med hende her???" Det gør at man ikke har den fjerneste anelse om hvad inlæget drejer sig om, det er i hvert fald til stor irritation for mig og sikkert også for mange andre her på EG når man skal vælge hvilken indlæg man ønsker at læse! vi er alle mennesker som der har forskellige interesser og derfor ønsker vi nok heller ikke at læse alle indlæg, så derfor giv os den mulighed for at vælge tak. @lpoh Nu skal du ikke tage min kommentar personlig, du var nok bare nummer 999 med den overskrift Venlig hilsen lille_peter Redigeret 19. November, 2019 af lille_peter 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 19. November, 2019 lille_peter skrev, for 8 timer siden: Det jeg mener er at din overskrift "Nogen der har erfaring med hende her???" Er totalt intetsigende, det var næsten beder hvis den var helt tom! Der er desværre for mange som der anvender noget i stil af din overskrift "Nogen der har erfaring med hende her???" Det gør at man ikke har den fjerneste anelse om hvad inlæget drejer sig om, det er i hvert fald til stor irritation for mig og sikkert også for mange andre her på EG når man skal vælge hvilken indlæg man ønsker at læse! vi er alle mennesker som der har forskellige interesser og derfor ønsker vi nok heller ikke at læse alle indlæg, så derfor giv os den mulighed for at vælge tak. @lpoh Nu skal du ikke tage min kommentar personlig, du var nok bare nummer 999 med den overskrift Venlig hilsen lille_peter Tjae.. Jeg siger tak for beskeden, og overvejer så om jeg følger dit råd Faktum er jo at netop sådan en overskrift vækker nysgerrighed og dermed læser flere den. Selv skal jeg da også vælge hvad jeg vil læse, klikke på om du vil, og jeg hopper da bare videre hvis jeg ser noget der ikke har min udelte interesse.. Hav en god dag og tak for din positive slutning på din hilsen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 19. November, 2019 lpoh skrev, for 55 minutter siden: Tjae.. Jeg siger tak for beskeden, og overvejer så om jeg følger dit råd Faktum er jo at netop sådan en overskrift vækker nysgerrighed og dermed læser flere den. Selv skal jeg da også vælge hvad jeg vil læse, klikke på om du vil, og jeg hopper da bare videre hvis jeg ser noget der ikke har min udelte interesse.. Hav en god dag og tak for din positive slutning på din hilsen Har du set hvad der står i den sorte boks på forsiden? "Skriv pigens navn og by i overskriften" Men fortsat du bare med at gøre som du selv finder bedst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 19. November, 2019 Hvorfor dog undlade at skrive, som man anbefaler i den sorte box på forsiden??? Jeg synes det er tidsspilde at klikke en del gange og komme noget ned i teksten for at opdage, pigen holder til i den anden ende af Jylland (som for mig er totalt uinteressant) Ha' en dejlig dag 1001nat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 19. November, 2019 AalborgLook skrev, for 6 timer siden: Har du set hvad der står i den sorte boks på forsiden? "Skriv pigens navn og by i overskriften" Men fortsat du bare med at gøre som du selv finder bedst. Beklager Einstein, det havde jeg ikke set.... Hvis jeg nu slår mig selv med en lygtepæl, overhælder min krop med bly og lover aldrig at gøre det igen, er din dag så reddet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 295 Skrevet 19. November, 2019 lpoh skrev, for 25 minutter siden: Beklager Einstein, det havde jeg ikke set.... Hvis jeg nu slår mig selv med en lygtepæl, overhælder min krop med bly og lover aldrig at gøre det igen, er din dag så reddet? Får vi videoen at se? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 19. November, 2019 lpoh skrev, for 30 minutter siden: Beklager Einstein, det havde jeg ikke set.... Hvis jeg nu slår mig selv med en lygtepæl, overhælder min krop med bly og lover aldrig at gøre det igen, er din dag så reddet? Nej, det er for sent med det indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 19. November, 2019 lpoh skrev, for 32 minutter siden: Beklager Einstein, det havde jeg ikke set.... Hvis jeg nu slår mig selv med en lygtepæl, overhælder min krop med bly og lover aldrig at gøre det igen, er din dag så reddet? Du opfører dig som en ubehøvlet elefant i en porcelænsbutik, den slags hovne kommentarer gør sig bedre på Rødager Bodega. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2763 Skrevet 19. November, 2019 Onslow skrev, for 5 timer siden: Du opfører dig som en ubehøvlet elefant i en porcelænsbutik, den slags hovne kommentarer gør sig bedre på Rødager Bodega. Mund ikke der hade været en velfortjent kontant afregning på Rødager Bodega med den opførsel ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 23. November, 2019 Onslow skrev, den 19.11.2019 at 17:44: Du opfører dig som en ubehøvlet elefant i en porcelænsbutik, den slags hovne kommentarer gør sig bedre på Rødager Bodega. Nu kommer jeg sjældent sådanne steder, men jeg tager dit ord for det! Iøvrigt har en lille rundgang på andre opslag sørme vist jeg ikke er den eneste der kan finde på at lave opslag som det jeg satte på.. Men tak for dit fine informative indlæg i debatten, jeg føler mig meget klogere nu (Y) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 23. November, 2019 lille_peter skrev, den 19.11.2019 at 23:29: Mund ikke der hade været en velfortjent kontant afregning på Rødager Bodega med den opførsel ! MON, mon ikke du skal lære at stave inden du håner andre? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2763 Skrevet 23. November, 2019 (edited) @lpoh jeg har desværre aldrig lært at stave Men min mor har lært mig, at man skal være stille, hvis man ikke har noget pænt at sige. Det er et andet menneske du taler om! Redigeret 23. November, 2019 af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg