Hop til indhold
Mr_T

Brazilian Isabella i Rødovre???

Recommended Posts

PaleWhale skrev, for 17 timer siden:

Hot massage betyder sex hos pigerne i huset der.

Hun skriver i annoncen: obs: ingen sex tilbydes

Redigeret af Gentlemand-Finn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 11 timer siden:

Stop nu...jeg vidste det ikke..!

Så følger du ikke med herinde...

Hver eneste gang der er en ny pige på det sted, kommer det samme spørgsmål. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 8 minutter siden:

Så følger du ikke med herinde...

Hver eneste gang der er en ny pige på det sted, kommer det samme spørgsmål. ;-)

 

Så er jeg glad for at det er andre der følger med..! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med @Bølle-1 

De gange jeg har været på stedet har billederne været mere end retvisende. 
 

Og for at gentagne jer andre så er HOT massage det samme som fuld pakke/sex :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par uger siden. Hun er en sød pige, billederne er af hende og rimeligt vellignende. Brysterne er hjulpet en hel del på vej og noget hårde. 
Begyndte med et bad sammen med hende, så lidt massage, et fint blowjob og lidt varieret sex. Sluttede med mere massage. Kun en gang sex. 
Et godkendt besøg men ingen Salma som jeg har set en sammenligne hende med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende..... Man skal lede længe efter en mere lækker og fræk røv. Den kan virkelig noget. Der er absolut twerk queen over hendes lille nummer på vej op ad trappen, på sengekanten og i sengen. Hun er samtidig enormt smilende og meget glad. Kommunikationen er dog lidt svær da hendes engelsk er begrænset...., men det var nu heller ikke derfor jeg var der.

Efter massagen, som faktisk var ret god, lavede hun en superfransk på mig, hvor jeg absolut ikke kunne holde det tilbage, og kom i en skøn orgasme... Det var naturligvis alt for hurtigt, så jeg dykkede på hende og slikkede hende det bedste jeg har lært.... Det gav mig en pause og gjorde hende enormt opstemt, så vi endte med at afprøve hendes twerk egenskaber siddende på mig og mens jeg tog hende bagfra.....  Oj oj oj..... Orgasme nummer to har det altid med at være bedre end den første.... Det er bestemt ikke altid jeg kan 2 gange. Jeg tror det har noget med den tryghed jeg føler, og i Isabellas selskab var det nemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlowerPower skrev, for 31 minutter siden:

Har også besøgt hende..... Man skal lede længe efter en mere lækker og fræk røv. Den kan virkelig noget. Der er absolut twerk queen over hendes lille nummer på vej op ad trappen, på sengekanten og i sengen. Hun er samtidig enormt smilende og meget glad. Kommunikationen er dog lidt svær da hendes engelsk er begrænset...., men det var nu heller ikke derfor jeg var der.

Efter massagen, som faktisk var ret god, lavede hun en superfransk på mig, hvor jeg absolut ikke kunne holde det tilbage, og kom i en skøn orgasme... Det var naturligvis alt for hurtigt, så jeg dykkede på hende og slikkede hende det bedste jeg har lært.... Det gav mig en pause og gjorde hende enormt opstemt, så vi endte med at afprøve hendes twerk egenskaber siddende på mig og mens jeg tog hende bagfra.....  Oj oj oj..... Orgasme nummer to har det altid med at være bedre end den første.... Det er bestemt ikke altid jeg kan 2 gange. Jeg tror det har noget med den tryghed jeg føler, og i Isabellas selskab var det nemt.

God damn it - Hun lyder lækker og fræk.. Kan hun leve op til Sara samme sted? (så du havde lavet en anmeldelse af Sara også) For så.. hot damn. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 25 minutter siden:

God damn it - Hun lyder lækker og fræk.. Kan hun leve op til Sara samme sted? (så du havde lavet en anmeldelse af Sara også) For så.. hot damn. ;)

Sagtens...., alene nærværet og trygheden i hendes selskab gør hende til noget særligt...., plus hendes særlige egenskaber....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlowerPower skrev, for 2 minutter siden:

Sagtens...., alene nærværet og trygheden i hendes selskab gør hende til noget særligt...., plus hendes særlige egenskaber....:P

Hun lyder jo OG ser fantastisk ud. 

hahaha.. skal snart have fundet en sponsor.. 

Ved så ikke om det skal være en økonomisk (nogen der melder sig frivilligt? Kontonummer sendes gerne) - eller en sponsor der skal hjælpe med afholdenhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...