Hop til indhold
O'Malley

3kant med Diana og emily

Recommended Posts

Har besøgt den dejlige Diana før(sammen med Pophair) Var så (u)heldig at glemme min mobiloplader.  Skrev tilbage og spurgte om den fristende sprøde Emily var tilbage samme sted.  Det var hun. Og endte med st gave lavet en aftale med både Diana og Emily sammen. 
daftenen oprandt og jeg stod nypudset og bankede på den velkendte dør til lejligheden.  Diana åbnede døren og jeg blev mødt af et varmt smil og var knapt inden for døren før jeg fik klem og et kys. 
kom ind og mødte Black Angel som sødt sad i stuen. Ud fra synet bestemt et besøg værd. 
emily. Kom ud fra hvad opfattede som badet   Smilende. Og indbegrebet af en teenager aftog “uskyldig” datter overfrakke naboens. Petite og slank med et kønt  ansigt.  Uden tvivl hende på billederne, men efter min mening kun endnu smukkere .

efter at have fået min oplader stukket i hånden og videre i min jakke blev jeg inviteret indenfor i soveværelset   
emily  klædte sig halvt af virkede mere slank end på billeder, men kun et plus små frække bryster som passede til resten kom over til mig  kyssede og nussede men hun klædte mig af

lagde mig på senhgen og havde  Diana mund forneden og enilys ditto foroven - skønt  dejligt blow og dejlige kys ikke nærigt overhovedet

Diana satte sig overskrævs og jeg gled let op  u hendes våde underliv   Lidt ride-tanke og så var det emilys tur   Meget mere modstand så måtte ned og hjælpe ned tungen   Dejlig ungpige fisse som smagte godt  og kunne mærke st det hjalp på fugten og gled derefter op uden problemer

 

dejlig oplevelse og i skærende kontrast til de”kollegaer” som lover en masse og har glemt det i det øjeblik pengene har skiftet hænder eller hvor tilkøbt kys er et upersonligt tante kysset med lukket mund 

Selv da jeg stod med pikken i munden på Diana så kom Emily op og kyssede og kælede med mig

Efter akten havde jeg et stykke til min transport var fremme, så satte mig stuen og talte om løst og fast det vinder ved mig at både Diana og Emily satte sig over ved siden af mig og nussede mig lidt

Det mest varme visit jeg har haft og følte  mig i den grad  velkommen ! Andre kunne lære sf dem 

mine varmeste anbefalinger

dejligste kombination af milf og lillepige

diana er taget hjem til Ungarn men havde planer om at komne retur senere  

 

 

Redigeret af O'Malley

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Dejlig anmeldelse. Lyder som en fed oplevelse. Nu er jeg hjemme igen fra ferie, så måske vi skal arbejde videre på 3 kant med Emily. Vi har jo flere planer, så lad os mødes en dag og planlægge. 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man jo ikke forsøge at ændre på noget godt andre har sammen, men er da også helt klart med på et setup af en art, evt et GB, det er lidt hyggeligere hvis man kender/ matcher med de andre fyre :)

Har godt nok ikke spurgt, men har en tidligere utrolig lækker sugartøs på 19, som måske kunne være et emne til et GB ;), vi aftalt at skulle ses igen :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen af både Black Angel og Emily. Efter min menig er Black Angel bare lige en my mere lækker og autentisk unge pige GP. Emily stak lidt fra både numse, lår og ben ved mit besøg. Hvilket fortæller mig, at piger burde holde sig fra at begynde at bruge en barberskraber. 
Men begge piger er bestemt dejlige petit ung pige GP’ere, som gør deres til vi får en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...