Hop til indhold
Nielsen9000

Jailak Thaimassage Frederikshavn

Recommended Posts

Hej hej.

Fik forleden massage hos Jailak i Frederikshavn (Rimmens Allé). Stedet har for nyligt skiftet ejer og man må sige at kvaliteten af massagen er faldet gevaldigt! Pigen var lidt buttet og ikke særlig køn og massagen var virkelig dårlig. Blev tilbudt happy ending men takkede nej. Gav kr. 500,- for ca. 45 minutter. Det skulle have været 60 min.... Kommer ikke igen og savner så meget den tidligere ejer..... 

 

https://annoncelight.dk/showad/278204

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror  I  ikke ser hvad der foregår i nord ! Jailak  er  i dag en søster til hende der er stoppet;  og søster har også den i Asylgade ,så prøv dog at åben øjne , og tal samme sprog ,  er det sex eller massage i taler om , Jailak før,  var god massage,  men stadig som jeg har skrevet  for dyrt i henhold til dk standard  ,jeg har været mange andre steder i dk og meget bedre Thai massage , men stadig vi halter bag ud i DK med Kvalitet !!!! Jeg lever i dag i NZ og kommer tit i AUS som er betydelig mere åben for kvalitet omkring Thai massage og hvad der egentlig er !!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 8 timer siden:

Jeg ved ikke hvem der er søster til hvem, og er også ligeglad.

Fakta er som Nielsen skriver, at det er et dårligt Thaisted!!

korrekt det har jeg jo prøvet at fortælle før ,

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 1 time siden:

korrekt det har jeg jo prøvet at fortælle før ,

Det budskab nåede ikke frem til mig. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 8 timer siden:

Det budskab nåede ikke frem til mig. 

/North 

Jailak og Jasmin  i Asylgade ejes nu  af den samme .!  middelmådig massage og service for en overpris , tja i nord er man meget sulten !

Men godt vi er forskellige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for 14 dage siden og igen idag. Var meget bedre end forventet. Udemærket massage, kunne godt være lidt hårdere men alligevel. Rigtig god afslutning begge gange. Massøren er en bette nips, hverken ung eller speciel køn, men hænderne fungerer ganske godt. Bestilt 60 min begge gange. Fik 60+ begge gange.

massage 7,5/10

HJ 8,5/10

valuta 6,5/10 (400 for massage, 400 for HE)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...