Bull1958 414 Skrevet 17. November, 2019 Har gået en styk tid med drømmen om en 3 kant med de her 2 piger https://annoncelight.dk/showad/278020 https://annoncelight.dk/showad/278026 det lykkes igår lørdag startede med at lave en aftale black engel det skal lige siges jeg har været ved hende 2 gange før og denne her gang ville jeg spørge hende om vi skulle tage Emilie med i legen ingen problem blev der sagt , vi kaldte på Emilie hun var lidt generet til at starte med tror også black engel var generet de fniste lidt ligesom unge piger gør vi havde lavet en aftale om 1 time med begge pigerne uha siger jeg bare 2 sprøde ung pige kroppe de var med på den værste imens 1 dyrkede mit lem koncentrer den anden om at kysse mig og bide og sutte i mine brystvorter ikke at glemme jeg skiftede imellem at give pigerne tur med min tunge som faldt i god jord vejrtrækningen blev noget tung hos de to unge damer og sådan gik det frem og tilbage i lidt over en times tid syntes jeg ville dele min stunt med i andre og at de er lidt flad med anmeldelser i Esbjerg forsat go dag 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2936 Skrevet 17. November, 2019 (edited) Super spændende at høre de er med på det. Skulle du skifte kondom, når du kneppede dem på skift? Og hvad måtte du betale for den fornøjelse? Redigeret 17. November, 2019 af Joey Joe Joe Tilføjelse: "Og hvad måtte du betale for den fornøjelse?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 17. November, 2019 Joey Joe Joe skrev, for 35 minutter siden: Super spændende at høre de er med på det. Skulle du skifte kondom, når du kneppede dem på skift? Og hvad måtte du betale for den fornøjelse? Kondom blev skiftet 2000,- for begge piger i 1 time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2936 Skrevet 17. November, 2019 Bull1958 skrev, Lige nu: Kondom blev skiftet 2000,- for begge piger i 1 time Super fristende. Tak for svar og for dit opslag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deepdiving 23 Skrevet 5. December, 2019 Jeg hopper lige med på en god anmeldelse her. Jeg besøgte Emily og BlackAngel i sidste uge, bestilte 1 time med dem begge for 2000,- Selv om de begge virkede lidt generte og tilbageholdende i begyndelsen, så er der næsten ingen grænser for alt det sjov man kan have, dog er de ikke biseksuelle, så alt leg er med manden i centrum. De bliver begge naturligt våde (faktisk blev BlackAngel så våd at det næsten fik mig til at komme), og de er hele tiden nærværende. Uden at gå for meget i detaljer vil jeg lige pointere, at det kilder de rigtige steder, når de begge sutter en på samme tid...og så har Emily nogle skamlæber, som man slet ikke kan stoppe med at slikke, når man først er gået i gang (og det hjælper selvfølgelig at BlacAngel er i gang med et fantastisk BJ på samme tid). De nyder det, her er ingen glidecreme, og selv om det måske ikke er den vilde rå oplevelse, så er det dejligt behageligt og afslappende at være sammen med dem, samtidig med de begge er super søde og pisse-frække. Da vi var færdige, gik jeg i bad, og kom ud til to piger i sommerkjole...hvilket næsten fik mig til at bestille en time mere. Jeg skal helt sikkert tilbage igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg