knallert 3414 Skrevet 19. Februar, 2013 vil lige høre om der har været på besøg her wwwsexpiger.dk-amanda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 19. Februar, 2013 http://www.sexpiger.dk/Amanda Så skulle linket virke.. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 20. Februar, 2013 Ingen der kender hende, ser ellers dejlig ud :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
john.86 0 Skrevet 21. Februar, 2013 Hej med jer.. Jeg var lige omkring juletid forbi "fræk dansk mulat" da jeg ligesom jer sys det lød og så godt ud. MEN jeg kom på andre tanker da jeg først ankom til stedet. (Ellers meget diskret indgang) Hun bærer tydeligt præg af at hun har nogle børn da hendes mave er et stort strækmærke samt hendes bryster er helt ødelagte.! Kropsmæssigt er hun ellers meget slank og meget kort håret.. Hun er helt tosset med at snakke og stopper først når du er gået ud af døren igen.. Kommer jeg igen.? NEJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
capt.fantasticus 0 Skrevet 8. September, 2013 Hej med jer.. Jeg var lige omkring juletid forbi "fræk dansk mulat" da jeg ligesom jer sys det lød og så godt ud. MEN jeg kom på andre tanker da jeg først ankom til stedet. (Ellers meget diskret indgang) Hun bærer tydeligt præg af at hun har nogle børn da hendes mave er et stort strækmærke samt hendes bryster er helt ødelagte.! Kropsmæssigt er hun ellers meget slank og meget kort håret.. Hun er helt tosset med at snakke og stopper først når du er gået ud af døren igen.. Kommer jeg igen.? NEJ Hej! Vil du give flere detaljer? Hvordan er hun i sengen, hvad var dit indtryk? Jeg tænker på at besøge hende en gang. Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg