Hop til indhold
bigfoot

Besøg hos smukke og eksotiske Jennifer

Recommended Posts

Besøgte i går den smukke og eksotiske @JenniferTheLady.

Lad mig sige det med det samme, det var en fantastisk skøn oplevelse :wub:

Har været i kontakt med hende via PB og mail siden midt på sommeren, men da hun kun tager imod besøg ca. 2 gange i måneden og normalt kun i weekenden, så tog det lidt tid inden jeg fandt muligheden for at besøge hende. 

Annoncen på annoncelight beskriver hende “spot on” og billederne er 100% af hende, så det du ser, det er også det du får. Hun har en krop som en “Formel 1” racer, lang (høj) og slank og smidig i kurverne :rolleyes: 

Vigtigst af alt, har hun en fantastisk dejlig personlighed, hun er nem at føre en samtale med og er helt nede på jorden.

Ved ankomst blev jeg modtager af hende i hoveddøren, hvor hun var iført en kort sort kimono og stiletter, WOOW det var er flot syn.

Efter jeg var kommet indenfor blev jeg tilbudt noget at drikke og fik et lækkert glas rosevin. 

Jeg vil ikke gå i detaljer med selve “agten”, men kan sige det gik helt efter min “bog” - masser af kys samt stille og roligt (no rush).

Efter den store forløsning, lå vi og nussede samt fik en god “pillow talk” - skønt :wub:

Jennifer får mine bedste anbefalinger :rolleyes:

Om jeg skal besøge Jennifer igen? -  Ja det skal jeg helt bestemt.

Her er det obligatoriske link til hendes annonce: 

https://annoncelight.dk/showad/277662

God søndag aften <3 bigfoot

 

 

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen og din mention i min efterlysning. 

Jeg har også været i kontakt med hende på mail. Desværre har jeg ikke haft mulighed for at besøge hende da hun jo kun har vagt i weekenden og når jeg har kunnet i weekenden, har hun ikke haft vagt. 

Jeg håber stadig det lykkes for mig at få mulighed for at aflægge hende et besøg og din anmeldelse har bestemt ikke gjort min appetit mindre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 18.11.2019 at 22:30:

Hun ser altså bare rigtigt dejlig og chokoladebrun ud... Og mig der bare elsker at slikke mørk chokolade i mig. :-P 

Hun er super dejlig, jeg elsker også mørk chokolade, men vil til enhver tid vælge smagen af  @JenniferTheLady hun smager super skønt :)

Redigeret af PietR
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...