Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Har 3 timer som skal kvæles en dag i ugens løb i nærheden af Kgs. Nytorv.

Nogen som kan anbefale en sød/fræk thai/asia i området som tilbyder god massage/sex?

Hører gerne fra jer.

Jung

Del dette indlæg

Link til indlæg
shiny skrev, for 9 minutter siden:

Dream i Larslejsstræde. Men hvis du tager Metroen, stiger udvalget mangefold.

Jep.

Her kan du f.eks komme til Christianshavn/Amager, og tager du Citylinien M3, er der 7 minutter senere tilbud ved Poul Henningsens Plads, og 1 minut samt et stop senere er du på Vibenshus Runddel, hvor der er Lyngbyvej 5 samt Kalasin et par hundrede meter længere væk, og om hjørnet ved Hans Knudsens Plads finder du Siam Elephant.

Du har faktisk ingen undskyldning for at lade være. Hvad der befinder sig længere ude med M3, ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jung skrev, for 3 timer siden:

Hejsa.

Har 3 timer som skal kvæles en dag i ugens løb i nærheden af Kgs. Nytorv.

Nogen som kan anbefale en sød/fræk thai/asia i området som tilbyder god massage/sex?

Hører gerne fra jer.

Jung

Du kan også besøge Nat i Adelgade 108, nok blandt branchens allerstørste naturlige kasser. God massage, godt humør, rigtig sød og HJ. Ingen sex, det kan nogle af hendes kolleger til tider hjælpe med.

Omkring 1 km fra Kongens Nytorv på gåben.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jep.

Her kan du f.eks komme til Christianshavn/Amager, og tager du Citylinien M3, er der 7 minutter senere tilbud ved Poul Henningsens Plads, og 1 minut samt et stop senere er du på Vibenshus Runddel, hvor der er Lyngbyvej 5 samt Kalasin et par hundrede meter længere væk, og om hjørnet ved Hans Knudsens Plads finder du Siam Elephant.

Du har faktisk ingen undskyldning for at lade være. Hvad der befinder sig længere ude med M3, ved jeg ikke.

Borende, kan du fortælle lidt om Siam ? Været forbi mange gange, men plejer at havne hos Kalasin, gammel vane fra tiden med Ju

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 13 minutter siden:

Borende, kan du fortælle lidt om Siam ? Været forbi mange gange, men plejer at havne hos Kalasin, gammel vane fra tiden med Ju

Det kan jeg desværre ikke.

Siam på Hans Knudsens Plads, som i sin tid hed Kanya og var velanmeldt, var det første sted, jeg besøgte på min vej ind i branchen – og det var helt tilbage i 2009. Så min viden er stærkt forældet og dermed ubrugelig.

Jeg opsøgte dog senere stedet uden at bestille tid. Jeg satte mig på en af bænkene på pladsen og iagttog indgangen. Jeg oplevede, at se én på en anden bænk, der tilsyneladende læste avis, men holdt skarpt øje med døren, og en anden lidt længere væk viste også interesse for stedet. Så jeg opgav og tog hjem.

Stedet er iøvrigt ikke diskret, da der færdes taxaer, busser og almindeligt forbipasserende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Det kan jeg desværre ikke.

Siam på Hans Knudsens Plads, som i sin tid hed Kanya og var velanmeldt, var det første sted, jeg besøgte på min vej ind i branchen – og det var helt tilbage i 2009. Så min viden er stærkt forældet og dermed ubrugelig.

Jeg opsøgte dog senere stedet uden at bestille tid. Jeg satte mig på en af bænkene på pladsen og iagttog indgangen. Jeg oplevede, at se én på en anden bænk, der tilsyneladende læste avis, men holdt skarpt øje med døren, og en anden lidt længere væk viste også interesse for stedet. Så jeg opgav og tog hjem.

Stedet er iøvrigt ikke diskret, da der færdes taxaer, busser og almindeligt forbipasserende.

De kan jo have været i samme ærinde som dig, men følte at de ikke turde gå ind mens du holdt øje med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

De kan jo have været i samme ærinde som dig, men følte at de ikke turde gå ind mens du holdt øje med dem.

Nej, den ivrige avislæser holdt nøje opsyn med indgangen, så derfor sluttede jeg, at jeg lige så godt kunne tage hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 13 minutter siden:

Nej, den ivrige avislæser holdt nøje opsyn med indgangen, så derfor sluttede jeg, at jeg lige så godt kunne tage hjem.

Naaaahhh - du kunne jo have et lovligt ærende ...

F.eks, at skulle udbore nogle huller i forbindelse med dit arbejde som nøglehulsfabrikant ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Lover skrev, for 6 minutter siden:

Naaaahhh - du kunne jo have et lovligt ærende ...

F.eks, at skulle udbore nogle huller i forbindelse med dit arbejde som nøglehulsfabrikant ...

Jo, men jeg følte, at han havde en slags førsteret, da han sad et par bænke tættere på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan jeg bedre forstå at jeg føler mig overvåget, når jeg går tværs over pladsen, troede jeg var ved at blive paranoid :ph34r:

Iøvrigt er jeg ligeglad med om stedet er diskret eller ej, da jeg er bosat på Fyn. Straks værre ude hos Dao (Frihedens Wellness) har både familie og venner i kvarteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også rigtig længe siden jeg har været på Siam Elephant. Var stamgæst, men så gik de fra modne men absolut lækre damer til unge modeller. Før man vidste af det, lugtede der af fnisetobak. Ikke så hyggeligt længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...