Hop til indhold

Carrie Mansion

Featured Replies

Skrevet

Carrie har fået positive bemærkninger hist og pist, og som brystmand måtte jeg så selv checke ud - og føle efter!

Havde ikke været på Mansion før, og allerede da jeg blev lukket ind var jeg totalt solgt på Carrie! Hun modtog med et strålende smil, glad snak, søde knus og minimal påklædning, der sådan set ikke lod meget tilbage at ønske fra de højere magter. Jeg er normalt ikke butt-man, men måtte på vej ned ad trappen overgive mig - se selv 3. billede fra højre i linket (kunne desværre ikke kopiere billedet ud af Mansion-siden).

Carrie er en pænt høj pige, i hendes bedste alder, velplejet og med et strålende og smittende humør. Og så de babser! De er ikke ægte, men føles ægte, super-håndværk! Og hun er stolt af dem!

Vores samvær blev præget af latter, nussen, fjanten, pudekampe og fjollede vittigheder a la "duck like in doggy" (baggrunden for at drøfte en "duck" fortaber sig heldigvis i glemslen). Men ikke megen sex, hvilket var min skyld! Jeg var simpelt hen totalt exet i hende og disponerede tiden hovedløst, så selv om tiden gik 20-30 minutter over (det var vist en sløv dag på Mansion, og den små trængte til lidt underholdning) gik tiden med mere tant og fjas en sex; men synet af hendes gyngende babser i fuldt ridt er heldigvis laser-brændt ind i hornhinderne.

Jeg er ikke i tvivl om at Carrie elsker sex og kan levere varen - og vi har aftalt et nyt møde, uden pudekampe og vittigheder.

Sjældent bliver man blæst omkuld som jeg gjorde af Carrie. Magen til livsglæde skal man lede længe efter, det er tydeligt at de prostitutionsfornægtende gammeltestamentelige jomfrunalske midaldrende kvindelige politikere på venstrefjølen ikke har mødt Carrie's livsglæde, ellers ville de ikke være på den måde sammensnerpede i deres formynderiske livsanskuelser. Hun kan klart anbefales, og træffes til og med tirsdag næste uge, samt igen sidst på foråret.

Carrie: http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=64

Skrevet

se selv 3. billede fra højre i linket (kunne desværre ikke kopiere billedet ud af Mansion-siden)
Mener du ikke billede nr. 3 fra venstre? Det giver i mine øjne bedre mening.

Ellers dejligt at læse en så begejstret beretning :!:

Skrevet

Mener du ikke billede nr. 3 fra venstre? Det giver i mine øjne bedre mening.

Ellers dejligt at læse en så begejstret beretning :!:

Næææ, det er da fra højre. På nr. 3 fra venstre ser man pat....., æhm, brysterne, det er da på nr. 3 fra højre man ser den lækre behind.

Tak for venlig bemærkning, jo, hun slog pusten ud af mig...

Skrevet

Ja godt ud det ser hun på alle billederne...men også lidt dukkeagtigt, men det kan jo være fotoshop!

Hvad bestilte du ? Og hvad betalte du ?

Skrevet

Ja godt ud det ser hun på alle billederne...men også lidt dukkeagtigt, men det kan jo være fotoshop!

Hvad bestilte du ? Og hvad betalte du ?

Billederne er ægte. Om hun vejer 2 kg. mere, måske, og håret, ja, kvinder har jo et væld af forskellige frisurer fra dag til dag. Så fotoshop, næppe, men naturligvis står lyset godt. Men efter normalstandard i denne verden, jo, så er billederne ægte. Og jo, hun kan faktisk godt virke lidt dukkeagtig af udseende (ikke brysterne...).

1 time, standardpris efter deres prisliste.

Eneste indvending, på Mansion skelner man mellem "kiss/kissing" og "kiss with thounk" (jo, det står der et sted!); kiss/kissing var der fint med men thounk kom først frem til allersidst...

Skrevet

6.jpg

Hvordan hulan fik du fisket det billede ud?!?! Nu bliver man jo helt svimmel i knæerne igen...

Skrevet

Ja, flotte billeder, men hun er, hvad jeg kalder "unaturlig" smuk :o

Sorry for billedforvirringen :oops::oops::?:? , jeg var bare mest begejstret for billede 3 fra venstre

Skrevet

Carrie er bare superskøn. Og hun vinder ved nærmere bekendtskab endnu mere.

Jeg besøger hende hver gang hun er her og får de dejligste varme modtagelser, denne gang sprang hun nærmest ind i favnen på mig.

Hun er en ener.

Skrevet

Jeg har kigget længe på Carrie men har desværre i penge til et besøg hos hende i denne omgang men er der nogen der ved hvornår hun kommer igen?

Skrevet

Det kan så diskuteres.

Carrie giver et dejligt blidt og nænsomt blowjob.

Skrevet

Det kan så diskuteres.

Carrie giver et dejligt blidt og nænsomt blowjob.

Se, den her kan jeg skrive under på (omend jeg så ikke har prøvet Vanessa)...

NB: Hvordan træffer man iøvrigt Vanessa? Jeg synes aldrig jeg har set hende på planen, er hun sådan en svæver-over-vandene-person?

Skrevet

@Arneo

Glem vagtplanen, kig i hendes profil eller spørg efter hende i huset. Hendes blowjob teknik er outstanding, hun skaber et vacuum i munden og sutter simpelthen så englene synger. Det eneste du skal være opmærksom på er, at efter hun går i vacuum tilstanden lukker hun luften ud af røven. Ikke på en vulgær måde, hun lader luften sive meget stille og diskret, men vent med at lave en 69ér med hende før hun har lukket ventilen igen. God fornøjelse! :-)

• 8 months later...
Skrevet

Så er det min tur til at besøge denne skønhed for første gang ,jeg glæder mig som et lille barn juleaften :D

Skrevet

Billederne er ægte. Om hun vejer 2 kg. mere, måske, og håret, ja, kvinder har jo et væld af forskellige frisurer fra dag til dag. Så fotoshop, næppe,

Hendes hud ligner slet ikke hud, men mere airbrush. Du kan være helt sikker på hun er meget kraftigt photoshopped, for den effekt kan ikke engang fuld kropssminke give. Men jeg tror selvfølgelig på at de ikke har gjort noget voldsomt ved hendes kurver.

Skrevet

Hendes hud ligner slet ikke hud, men mere airbrush. Du kan være helt sikker på hun er meget kraftigt photoshopped, for den effekt kan ikke engang fuld kropssminke give. Men jeg tror selvfølgelig på at de ikke har gjort noget voldsomt ved hendes kurver.

Carrie er stinkende lækker live. Og så skide sød og på fra første sekund.

Hvis man bruger mere end et nano sekund på at tænke på hendes billeder efter man har mødt hende, ja så burde man søge læge! ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Til februar.

Hun er bare skide sød.

Havde en lille julegave med til hende, det blev modtagelsen ikke ringere af!

Skrevet

Jeg besøgte hende i Fredags for første gang og det bliver da så sandelig ikke sidste gang :D,waowwwww siger jeg bare ,hun er jo stinkende lækker og hun giver bare en førsteklasses service fra det øjeblik man træder ind af døren.

Det blev til 1 time med hende og hvis jeg havde haft penge til 1 time mere så havde jeg da godt nok nappet en mere da :grin:

• 2 years later...
Skrevet

Jeg kan sige jer så meget. Hvis man er babsoman, så er hun helt sikkert værd at prøve.

Jeg lavede en lille film med hende.

Den indebar:

• Smøre brysterne godt ind i Baby Oil
  • Titfucking
  • Megafransk - uden hænder (jeg stod op, og hun sad på knæ og suttede, med hænderne på ryggen)
  • Omvendt 69'er
  • Sex i diverse stillinger
  • CIM som afslutning

Som bonus tog hun sine store solbriller (for at maskere ansigtet) af halvvejs igennem akten. Tror det var fordi de fløj rundt i ansigtet på hende, da jeg kneppede hende, og rigtig gav den gas.

Hun er vildt sød, sjov, glad, smilende og meget naturligt afslappet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.