Hop til indhold

Recommended Posts

God aften til alle!

Jeg har længe gået og tænke over, at prøve noget nyt og spændende.. så kom jeg ind på en annonce fra en svingerklub.. jeg har læst og kigget lidt frem og tilbage.. og jeg har fundet frem til, at publikum sådan npgle steder typisk er langt fra den aldersgrænse som jeg søger :/.

Jeg søger en svinger fest med nogle unge og dejlige piger, helst studerende i alderen under 30.

Er der nogen der har prøvet at besøge den slags selskaber?

Nogen der vil dele deres erfaringer og måske komme med et godt råd?

På forhånd tak for jeres tid og jeres svar erobrødre, venner og veninder! :)

Med venlig hilsen OpIDinRøv! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg ikke gøre reklame.. Men der findes faktisk 2 klubber her i Kbh som holder Young swinger aften hvor at max alderen er 35.. Så der er det kun de unge der har adgang. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt at Cityswingers (kan ikke huske om det er 1 eller 2 - den ene ligger på Amager, den anden på Vesterbro), som har youn swingers night.

 

Du kan evt. lave en profil på swingeren.dk og følge med i hvad der sker i klubberne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
m-j skrev, for 2 timer siden:

Det er rigtigt at Cityswingers (kan ikke huske om det er 1 eller 2 - den ene ligger på Amager, den anden på Vesterbro), som har youn swingers night.

 

Du kan evt. lave en profil på swingeren.dk og følge med i hvad der sker i klubberne :)

Tak for svaret m-j :). Jeg prøver :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...