Hop til indhold
Sidespringeren

Forslag til nyt fora..

Recommended Posts

Hej Admin,

Hvad med en "Aftaler her og nu" undergruppe på Eroguide? Hvor både kunder og gudinder kan poste helt aktuelle ønsker/tilbud om her & nu ydelser.

Gudinderne har jo deres eget fora lidt i samme stil, men jeg mener stadig, at der kunne være gavn af et forum for begge parter, skabt til de direkte og øjeblikkelige aftaler.

Ekempelvis kunne en potentiel kunde her specificere, hvilke ydelser, der ønskes til hvilken pris og i hvilket geografisk område. Desuden supplere med ønsker til alder, højde, drøjde, osv. Tilsvarende kunne de gudinder, der mente at svare til det søgte, og som var til rådighed, melde hurtigt, enkelt og direkte tilbage.

Bare et forslag.. :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg ikke kunderne får meget ud af.

For et par år side var der på et konkurrende forum en profil der udbød en dinnerdate i licitation. To piger der kendte profilen som en "apetitlig kunde" gik ind og rekommanderede vedkommende , og alligevel fik han kun een henvendelse.

Jeg har talt med nogle piger om fænomenet og deres forklaring var, at pigerne er nok lige så bange for at blive afvist af en potentiel kunde som en mand er ude på det virkelige scoremarked. En anden årsag kan selvfølgelig være at pigerne tror der vil være mange der melder sig, og hvorfor så gøre sig ulejlighed med at byde sig til til en enkelt kunde hvis der er mange om buddet.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...