Hop til indhold

Recommended Posts

AlfaN skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte hende tilbage i juli måned. Jeg er stadig lidt åndeløs over måden hun red min pik med sin hals. Der er lidt snak i en anden tråd om at hun skal til at have lavet silibabser. Hvis man (som mig) ikke er til det skal man vist være hurtig til at få besøgt hende hvis det skal være før hun kommer under kniven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aloha skrev, den 18.11.2019 at 18:10:

Miszmp helt klart , dog ikke aktiv særlig tit

Er aldrig lykkedes mig at fange hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, for 30 minutter siden:

Har I ikke glemt Sabrina også selvom hum ikke pt. er i kbh, men i Køge. 

Hende har jeg besøgt, tror dog hun glemte at vise sine evner den dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Nogen der ved om miszmp har skiftet snap? Kan slet ikke få hendes vist når jeg søger mere? Skriv gerne pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
aloha skrev, den 17.12.2019 at 22:08:

Nogen der ved om miszmp har skiftet snap? Kan slet ikke få hendes vist når jeg søger mere? Skriv gerne pb

Meget relevant indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 19.12.2019 at 14:07:

Meget relevant indlæg. 

Jeg har også været på besøg hos Miszmp.

Har også haft hendes snap. Men er blokeret (det ser du ved at du kan søge den frem, men ikke tilføje den - giver en mystisk fejlmeddelelse).

Hun er vist ikke voldsomt interesseret i for mange besøg af den samme - jeg kan se at andre har samme oplevelse med hende. Alle bliver voldsomt betaget af hende - men hun gider ikke dig efter et par gange. Så er hun videre.

Hun annoncerer også på annoncelight ret tit, ofte tidligt om morgenen (efter en bytur??), gerne under forskellige mailadresser. Og senere på dagen fjerner hun annoncen igen.

Du kan også have sagt bare en forkert ting i en henvendelse til hende - så er du bandlyst for ever.

 

Fortsat god jagt.

 

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...