Hop til indhold

Deepthroat

Featured Replies

Skrevet

Hvem er pt bedste bud udover @Exchange-Student og Tina thai til deepthroat gerne med facefuck eller gag?

Redigeret af AlfaN

Skrevet
AlfaN skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte hende tilbage i juli måned. Jeg er stadig lidt åndeløs over måden hun red min pik med sin hals. Der er lidt snak i en anden tråd om at hun skal til at have lavet silibabser. Hvis man (som mig) ikke er til det skal man vist være hurtig til at få besøgt hende hvis det skal være før hun kommer under kniven.

Skrevet

Miszmp helt klart , dog ikke aktiv særlig tit

Skrevet
  • Author
aloha skrev, den 18.11.2019 at 18:10:

Miszmp helt klart , dog ikke aktiv særlig tit

Er aldrig lykkedes mig at fange hende. 

Skrevet

Men det er besværet værd så dybt og ubesværet !

Skrevet

Har I ikke glemt Sabrina også selvom hum ikke pt. er i kbh, men i Køge. 

Skrevet
  • Author
Hangaround skrev, for 30 minutter siden:

Har I ikke glemt Sabrina også selvom hum ikke pt. er i kbh, men i Køge. 

Hende har jeg besøgt, tror dog hun glemte at vise sine evner den dag. 

Skrevet
  • Author

Det var Sabrina jeg besøgte. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved om miszmp har skiftet snap? Kan slet ikke få hendes vist når jeg søger mere? Skriv gerne pb

Skrevet
  • Author
aloha skrev, den 17.12.2019 at 22:08:

Nogen der ved om miszmp har skiftet snap? Kan slet ikke få hendes vist når jeg søger mere? Skriv gerne pb

Meget relevant indlæg. 

• 3 weeks later...
Skrevet
AlfaN skrev, den 19.12.2019 at 14:07:

Meget relevant indlæg. 

Jeg har også været på besøg hos Miszmp.

Har også haft hendes snap. Men er blokeret (det ser du ved at du kan søge den frem, men ikke tilføje den - giver en mystisk fejlmeddelelse).

Hun er vist ikke voldsomt interesseret i for mange besøg af den samme - jeg kan se at andre har samme oplevelse med hende. Alle bliver voldsomt betaget af hende - men hun gider ikke dig efter et par gange. Så er hun videre.

Hun annoncerer også på annoncelight ret tit, ofte tidligt om morgenen (efter en bytur??), gerne under forskellige mailadresser. Og senere på dagen fjerner hun annoncen igen.

Du kan også have sagt bare en forkert ting i en henvendelse til hende - så er du bandlyst for ever.

Fortsat god jagt.

Redigeret af thedanishdude

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.