Hop til indhold
Guest stump

Om kondom størrelser bl. a. ?

Recommended Posts

Guest stump

Hvordan er det med str. af kondomer?

Der er et tal på stort set alle kondomemballager. Hvor små er de mindst, og hvor store er de største?

Jeg mener at huske at de som sælges i DK som Xl eller evt som XXL er 52 mm eller 54 mm (det må være i omkreds).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er det med str. af kondomer?

Der er et tal på stort set alle kondomemballager. Hvor små er de mindst, og hvor store er de største?

Jeg mener at huske at de som sælges i DK som Xl eller evt som XXL er 52 mm eller 54 mm (det må være i omkreds).

Hej Stump

Man måler bredden ved at lægge kondomet fladt ud på et bord og tage et mål 5 cm fra åbningen. Målet kaldes for en flad diameter (i daglig tale bare "bredde").

Standardstørrelse for et europæisk kondom er 52 mm i flad diameter (bredde).

Det mindste kondom på det danske marked er 51 mm bredt og det største er 56 mm.

Længden varierer fra 175 mm til til 210 mm

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Stump

Man måler bredden ved at lægge kondomet fladt ud på et bord og tage et mål 5 cm fra åbningen. Målet kaldes for en flad diameter (i daglig tale bare "bredde").

Standardstørrelse for et europæisk kondom er 52 mm i flad diameter (bredde).

Det mindste kondom på det danske marked er 51 mm bredt og det største er 56 mm.

Længden varierer fra 175 mm til til 210 mm

-OD

Ovenstående vidste jeg stort set godt. Men hvad med de som har en rimelig stor gunther, hvad gør de? 56 mm er ikke specielt stort, set fra min altan!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Men hvad med de som har en rimelig stor gunther, hvad gør de? 56 mm er ikke specielt stort, set fra min altan!
Nå, står du og kigger ind ad andres vinduer? :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ovenstående vidste jeg stort set godt. Men hvad med de som har en rimelig stor gunther, hvad gør de? 56 mm er ikke specielt stort, set fra min altan!

Jo for kondomet skal jo sidde stramt. Det udvides når det monteres-forhåbentlig :D

Har leget med at fylde vand i et da jeg var teen. Det kunne blive både 5 og 10 gange større i diameter.

Og det er vi en flok der er rigtig glade for. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg havde en kæreste, som fortalte mig, at hun havde været i seng med en dansk mand, som havde en fuldt erigreret pik på størrelse med hendes ene lillefinger. Hvad gør de mennesker, når vi taler om sikker sex? Bruger de/ I VitaWrap?

Og hvad med de store tingerster jeg ser fra "min altan"? Hvad gør "man".

De mindste kondomer jeg mener at en asiatisk prostitueret forsøgte at få ned over det jeg er forsynet med, var vel 38 eller 42 mm, det er sådan noget thaimassøserne har levet med der hjemme, og de største på de lokale markeder jeg har kunnet finde, har været omkring de 50 mm. De var fra Japan, og hed "Big Boy", enjoy enjoy enjoy. ;)

Jeg har tidligere prøvet at samtale på forums om kondomsstørrelse, og det er gået galt hver gang. Er det virkelig så svært "kun" at bruge str 52 mm? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det virkelig så svært "kun" at bruge str 52 mm?

Næh...

De fleste piger - inklusiv jeg selv - bruger standard durex london kondomer i standart størrelsen 52 mm bred og 179 mm lang. De har - 7-9-13 - indtil nu været helt vildt påliderlige. :)

Jeg har meget få gange hørt lidt beklagelser over, at det strammede lidt, men ellers passer de faktisk på de fleste, (selvom jeg dog ikke har set så mange :lol: ) og jeg har aldrig oplevet det store behov for flere forskellige størrelser.

Jeg kender en pige, som har kondomer i både standard, XL og XS. Men hun er så osse den eneste, jeg kender til, som er så velforberedt. :)

For mit eget vedkommende har jeg kun haft brug for et XS én eneste gang. Han skulle så ikke andet end at nusse, så det var ikke en nødvendighed.

De meget få gange hvor jeg har været ude for, at mine kondomer var alt for små, sprang jeg fra, da jeg osse selv var for lille... :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Næh...

De fleste piger - inklusiv jeg selv - bruger standard durex london kondomer i standart størrelsen 52 mm bred og 179 mm lang. De har - 7-9-13 - indtil nu været helt vildt påliderlige. :)

Jeg har meget få gange hørt lidt beklagelser over, at det strammede lidt, men ellers passer de faktisk på de fleste, (selvom jeg dog ikke har set så mange :lol: ) og jeg har aldrig oplevet det store behov for flere forskellige størrelser.

Jeg kender en pige, som har kondomer i både standard, XL og XS. Men hun er så osse den eneste, jeg kender til, som er så velforberedt. :)

For mit eget vedkommende har jeg kun haft brug for et XS én eneste gang. Han skulle så ikke andet end at nusse, så det var ikke en nødvendighed.

De meget få gange hvor jeg har været ude for, at mine kondomer var alt for små, sprang jeg fra, da jeg osse selv var for lille... :oops:

Nikita- for mig er der meget meget stor forskel på sex med et kondom, som bare passer, og med et som er for lille. Er kondomet for stramt, er det som at få et for hårdt håndtryk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender en pige, som har kondomer i både standard, XL og XS. Men hun er så osse den eneste, jeg kender til, som er så velforberedt. :)

det er mig :)

Jeg har kondomer med i tre størrelser, da pasform er utroligt vigtigt for begge parters oplevelse af akten. Og det er vigtigt for mig at give den mest optimale oplevelse

Faktisk har jeg fire størrelser, men de aller største gummier jeg har 67, bruges ekstremt sjældent)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

det er mig :)

Jeg har kondomer med i tre størrelser, da pasform er utroligt vigtigt for begge parters oplevelse af akten. Og det er vigtigt for mig at give den mest optimale oplevelse

Faktisk har jeg fire størrelser, men de aller største gummier jeg har 67, bruges ekstremt sjældent)

Meget flot, Malou, tusind tak for det. Som du har fanget, er jeg enig med dig i, at det er afgørende vigtigt, at kondomet passer så godt som det nu er muligt. Og når vi diskuterer sikker sex, som i en anden tråd, så er det jo vigtigt at få med, at det ikke altid er nemt at finde kondomer, som bare føles "rigtige".

Jeg har i mange år levet i en verdensdel, hvor de lokale mænd har brug for det jeg vil kalde "meget små kondomer". Jeg har prøvet de kondomer, min pik fik nærmest en form, som en vaffel/ isvaffel vendt up site down :shock: .

Jeg forstå ganske udmærket. Malou, hvis du vil beholde ddine forretningshemmeligheder for dig selv, men jeg vil da nærmest give min venstre arm, næsten :lol::lol::lol: for adressen på de største kondomer. Og nej, jeg har ikke brug for den største størrelse du nævner.

Det er iøvrigt blevet lidt nemmere at få forholdsvis store kondomer i Asien. Apoteker i turistområder som i Thailand har nu de halvstore kondomer. :):D ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat Nikita

De fleste piger - inklusiv jeg selv - bruger standard durex london kondomer i standart størrelsen 52 mm bred og 179 mm lang. De har - 7-9-13 - indtil nu været helt vildt påliderlige.

Kan oplyse at det er et knald godt kondom :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Citat Nikita

Kan oplyse at det er et knald godt kondom :D

Skal jeg forstå det sådan, Århuselsker, at den kondomstørrelse, sådan lige godt og vel over middel, passer dig perfekt? ;);););) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat Stump

Skal jeg forstå det sådan, Århuselsker, at den kondomstørrelse, sådan lige godt og vel over middel, passer dig perfekt? ;) ;) ;) ;) ;)

Ja Stump. Jeg er udstyret så jeg passer i alle :P:P Dog en ad gangen :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er mig :)

Jeg har kondomer med i tre størrelser, da pasform er utroligt vigtigt for begge parters oplevelse af akten. Og det er vigtigt for mig at give den mest optimale oplevelse

Faktisk har jeg fire størrelser, men de aller største gummier jeg har 67, bruges ekstremt sjældent)

En god ide :idea:

Det kunne være sjovt og fornemt, hvis du Malou havde en gaveæske med kondomer i, som du byder dine gæster, ligesom jeg har en Nespresso æske, som jeg byder mine gæster :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kondomet for stramt, er det som at få et for hårdt håndtryk.

Ja, det lyder selvfølgelig heller ikke rart. Men jeg tror, at det kan tælles på én hånd, hvor mange gange at kondomet har været enten for lille eller for stort. Der er så mange ting, som man skal have med på job, så når behovet ikke er større, nøjes jeg med den ene størrelse. :)

Nille's forslag om at tage sit eget med, er faktisk ikke dårligt. Jeg har før oplevet, at en gæst havde sit eget med, og det kunne jeg godt leve med, så længe jeg fik lov at sætte det på. :) Der er jo osse nogle, der har de der kondomer med sig, hvor der er noget creme i, der skulle forlænge nydelsen, og det skal der jo være plads til. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja, det lyder selvfølgelig heller ikke rart. Men jeg tror, at det kan tælles på én hånd, hvor mange gange at kondomet har været enten for lille eller for stort. Der er så mange ting, som man skal have med på job, så når behovet ikke er større, nøjes jeg med den ene størrelse. :)

Fem gange. Ud af 50, 500, eller 5000 ;) ? gange.

Ja men dog, er jeg så en sjælden race?

Nikita, jeg har bevidst gjort emnet bredt i trådstarten. Og du gør mig nysgerrig ;)

Må jeg spørge dig? Om hvad du har med på arbejde, som direkte har med din service at skaffe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille's forslag om at tage sit eget med, er faktisk ikke dårligt. Jeg har før oplevet, at en gæst havde sit eget med, og det kunne jeg godt leve med, så længe jeg fik lov at sætte det på. :) Der er jo osse nogle, der har de der kondomer med sig, hvor der er noget creme i, der skulle forlænge nydelsen, og det skal der jo være plads til. :)

Må vi tage sådan et kondom med/på :D

http://www.kondomland.dk/giraf___figur_ ... l?cPath=82 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kan man se et størrelsesskema til højre og vælge sin kondom str.

http://www.kondomland.dk/

Genial side!

Man behøver kun finde et målebånd frem og så måle omkredsen af kalorius, hvorefter man i størrelsesskemaet kan se den korresponderende størrelse på kondomet ;):)

Kan nogen bekræfte, at en forsendelse fra pågældende firma bliver sendt i "neutral" emballage....?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan nogen bekræfte, at en forsendelse fra pågældende firma bliver sendt i "neutral" emballage....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fem gange. Ud af 50, 500, eller 5000 ? gange.

Haha, Stump altså... Jeg holder ikke regnskab! :D

Må jeg spørge dig? Om hvad du har med på arbejde, som direkte har med din service at skaffe?

For det første - uden at sige for meget - så rejser jeg meget langt, når jeg skal jobbe med det her, så det ligner nærmest oppakningen til en uges ferie... ;)

Men i sidste uge f.eks havde jeg en flaske asti og badesalt med, da jacuzzien skulle indvies, og jeg synes, at det passede meget godt ind, at vi kunne sidde der og pimpe :lol:

Så har man jo alt lingeriet, tilhørende accessories og diverse dildoer samt alt det, som er blevet ønsket specielt, det være sig almindeligt tøj, støvler, stiletter... You name it.

Man (læs: jeg) har osse en taske med manchetter og tilbehør med, hvis nogen skulle ønske det. Og det har jeg med på trods af, at det sjældent kommer i brug. Så har man alt det der personlige pleje-grej med, og når vi snakker kvinder, er det RIGTIG meget. :D Makeup, cremer, shampoo, neglelak til lapning, parfume, (ja, nogen mener ikke det er hensigtsmæssigt), tandbørste hvis man skulle få løg eller leverpostej, børsten så man ikke render rundt med kronisk bollehår, og så tager jeg min egen olie med til massage og lege med svensk accent.

Varmetæppet slæber jeg osse troligt med mig på denne årstid, så jeg ikke chokerer nogen med alt for kolde fingre og korpus. Og sutsko, så tæerne heller ikke er istapper. Til tider slæber jeg osse chokolade eller småkager med, så mine gæster har noget sødt til kaffen, og så har jeg altid fresh mint på mig til mig selv og til at dele ud af, skulle det blive nødvendigt. ;) "Trækker lige vejret"... Så den lille taske med kondomer jeg har med, bliver kun fyldt op med én slags. ;)

Må vi tage sådan et kondom med/på

http://www.kondomland.dk/giraf___figur_ ... l?cPath=82

Ja da! Jeg vil så bare sige, at jeg nok ville grine hver gang, jeg kiggede på din ven, og det er vel ikke den ønskede effekt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita: Holy shit! jeg havde slet ikke overvejet hvor meget "gear" dit job egentlig kræver... du må jo næsten have en trailer på slæb :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...