Hop til indhold
Kajakfisker

Pas på hende

Recommended Posts

Hej, som rimelig ny bruger herinde undre det mig til stadighed, at så mange skriver, pas på hende hun er “sød” - eller noget i den retning. Man skal vel opføre sig ordentligt over for alle, og specielt da nogen der stiller deres krop og sind (ved det er mod betaling) meeen alligevel til “rådighed” for så mange forskellige typer.

jeg vil da indrømme, at jeg var super nervøs første gang, men tænkte over, at pigen da måtte være endnu mere spændt på hvad det var for et “monster” der ringer på ...

Jeg har nu prøvet flere forskellige ydelser og piger og syntes, at alle jeg har mødt har været utroligt søde og nærværende og med stor empati - stor kredit til alle jer søde skønne kvinder, må i alle blive behandlet med respekt og empati

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kajakfisker

det er sku svært at være uenige med dig. du rammer hoved på sømmet

Jeg tror at brugernes kommentarer handler mere om hvad de tror sker, end hvad der sådan generelt og i virkeligheden sker.

jeg har haft stort set samme oplevelser som dig og støtter derfor gerne opfordringen til at behandle de skønne ordentligt og med passende respekt.

selv om der er betaling involveret er der INGEN grund til andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Au2mek

Hej derude 

Mange tak for en godt indlæg. 

Ja ! først tænkte jeg "øhhh hvem" snakker vi om, men det er jo general om GP og det syntes jeg rigtig godt om. 

Jeg har gennem årene fået nogle søde/gode kommentar tilbage fra GP fordi jeg skriver og taler til dem som jeg skriver og taler til alle andre mennesker. 

Man skal behandle andre ordenligt både her "bag skærmen" og ude i det der "farlige" virkelige liv. 

Igen TAK for en dejligt indlæg. 

MVH Au2mek 

(Rigtig god dag til alle selv om vejret er gråt i gråt) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det stramt med to bemærkninger man tit ser i anmeldelserne. Den ene er lige præcis den du selv beskriver. Den anden er når man skriver at pigen kom i en ogasmeorkan. Det er nok bare mig. Men mit numsehul kniber sig sammen til størrelsen på spidsen af en knappenål, når jeg ser de to sætninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 16.11.2019 at 14:22:

Jeg har det stramt med to bemærkninger man tit ser i anmeldelserne. Den ene er lige præcis den du selv beskriver. Den anden er når man skriver at pigen kom i en ogasmeorkan. Det er nok bare mig. Men mit numsehul kniber sig sammen til størrelsen på spidsen af en knappenål, når jeg ser de to sætninger. 

Og så er der lige den her også: så tog hun mit lem helt dybt(21 cm). 

Jeg er ligeglad med størrelsen på dit lem. Jeg vil vide noget om pigen... Og i øvrigt, helt sikkert mr. Holmes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 1 time siden:

Og så er der lige den her også: så tog hun mit lem helt dybt(21 cm). 

Jeg er ligeglad med størrelsen på dit lem. Jeg vil vide noget om pigen... Og i øvrigt, helt sikkert mr. Holmes. 

“Jeg er nok en del over  gennemsnittet”. Phhhhhh. Jeg blir’ så træt :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
underdog40 skrev, den 16.11.2019 at 14:22:

Jeg har det stramt med to bemærkninger man tit ser i anmeldelserne. Den ene er lige præcis den du selv beskriver. Den anden er når man skriver at pigen kom i en ogasmeorkan. Det er nok bare mig. Men mit numsehul kniber sig sammen til størrelsen på spidsen af en knappenål, når jeg ser de to sætninger. 

Tak for info – Jeg har faktisk tænk en del på hvorfor jeg ofte får "hård mave" når jeg har været på Eroguide :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

“Jeg er nok en del over  gennemsnittet”. Phhhhhh. Jeg blir’ så træt :mellow:

Jeg ved godt, hvad det er, der giver dig numsekvababbelse :D Men nogle (måske mange) skriver ikke kun anmeldelser i oplysningens tegn, men det er ligeså meget en del af en fantasi. Altså at sidde dér og skrive om det... Og så ender det måske nemt med, at fantasien lige løber lidt af med én ;) 

Alt i alt en god oplevelse..... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
mature man skrev, 1 time siden:

Tak for info – Jeg har faktisk tænkt en del på hvorfor jeg ofte får "hård mave" når jeg har været på Eroguide :lol:

fejl –

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Jeg ved godt, hvad det er, der giver dig numsekvababbelse :D Men nogle (måske mange) skriver ikke kun anmeldelser i oplysningens tegn, men det er ligeså meget en del af en fantasi. Altså at sidde dér og skrive om det... Og så ender det måske nemt med, at fantasien lige løber lidt af med én ;) 

Alt i alt en god oplevelse..... :D 

Sludder....jeg er helt sikker på at alle de piger jeg besøger ligger og græder sig selv i søvn når jeg forlader dem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 6 timer siden:

“Jeg er nok en del over  gennemsnittet”. Phhhhhh. Jeg blir’ så træt :mellow:

sådan har jeg det med "blyant-stram" :mellow: 

eller hjerteformet numse

eller honningmis what the fuck? :lol:

pas på hvor du sætter dig, det ku være du klistrer fast

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 50 minutter siden:

eller honningmis what the fuck? :lol:

pas på hvor du sætter dig, det ku være du klistrer fast

Så er den Brasillian klaret :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kajakfisker skrev, den 16/11/2019 at 13:40:

Jg vil da indrømme, at jeg var super nervøs første gang, men tænkte over, at pigen da måtte være endnu mere spændt på hvad det var for et “monster” der ringer på ...

Det er deres arbejde. Efter tilpas mange klienter så har de set alt hvad man kan se og oplevet det værste. Så de er nok rimelig cool omkring hvem der kommer, det er jo bare endnu en pik i rækken af mange. Mange GP har fortalt mig at hvis de har en svært klient så tænker de bare på alle de ting de få for de penge idioten lægger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alohaa skrev, for 4 timer siden:

Det er deres arbejde. Efter tilpas mange klienter så har de set alt hvad man kan se og oplevet det værste. Så de er nok rimelig cool omkring hvem der kommer, det er jo bare endnu en pik i rækken af mange. Mange GP har fortalt mig at hvis de har en svært klient så tænker de bare på alle de ting de få for de penge idioten lægger 

Jeg  er  nervøs hver gang  jeg  skal  mødes  med  en  ny  mand.  Når  jeg har  mødt  manden  er  jeg  altid  spændt  op  til  en  ny  aftale.. så  nej  at  tilbyde  købesex  er  og  bliver  aldrig  bare  en  del  af  mit arbejde. 

Og sørgelig  indstilling  at  tænke  at  en  aftale  er  en  idiot  hvor  der  bare  smides  en  del  penge  - en  gp  med  såddn  en  tankegang  burde  stoppe  med  at  tilbyde  købesex efter  min  mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeg  er  nervøs hver gang  jeg  skal  mødes  med  en  ny  mand.  Når  jeg har  mødt  manden  er  jeg  altid  spændt  op  til  en  ny  aftale.. så  nej  at  tilbyde  købesex  er  og  bliver  aldrig  bare  en  del  af  mit arbejde. 

Og sørgelig  indstilling  at  tænke  at  en  aftale  er  en  idiot  hvor  der  bare  smides  en  del  penge  - en  gp  med  såddn  en  tankegang  burde  stoppe  med  at  tilbyde  købesex efter  min  mening. 

Tænk, jeg har haft det på samme måde, når jeg er mødt op hos en ny pige. Er det hende på billedet/i teksten? Er der kemi? Accepterer hun mig, som jeg kommer? Selvom hun ikke først har henvendt sig til mig?

Så mange tanker. Så mange spørgsmål. Så mange svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...