OpIdinRøv 43 Skrevet 16. November, 2019 (edited) Hej alle! Jeg vil bare bede alle om at være opmærksomme og passe på med, at klikke på links fra profiler der opfordre til gratis sex eller lign. Det er spam og fishing profiler. Hvis man klikker på linket, bliver ens personlige oplysninger fisket op og misbrugt at tyven. Se eksempel i vedhæftede filer. Held og lykke med det :). Redigeret 16. November, 2019 af OpIdinRøv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 16. November, 2019 OpIdinRøv skrev, for 2 minutter siden: Hej alle! Jeg vil bare bede alle om at være opmærksomme og passe på med at klikke på links fra profiler der opfordre til gratis sex eller lign. Det er spam og fishing profiler. Hvis man klipper på lunket, bliver ens personlige oplysninger fisket op og misbrugt at tyven. Se eksempel i vedhæftede filer. Held og lykke med det :). Har præcis den samme besked, bare et andet navn som er afsenderen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OpIdinRøv 43 Skrevet 16. November, 2019 Klarpånyt skrev, Lige nu: Har præcis den samme besked, bare et andet navn som er afsenderen Vedhæft en screenshoot eller skriv navnet på denne profil, så vi sammen kan holde tyvene tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 16. November, 2019 Den profil, der skrev til mig kalder sig Aspen558. Jeg har selvsagt ikke klikket på det medfølgende link. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 16. November, 2019 OpIdinRøv skrev, for 7 minutter siden: Vedhæft en screenshoot eller skriv navnet på denne profil, så vi sammen kan holde tyvene tilbage. Kan ikke huske navnet, beskeden er slettede og derfor kan jeg ikke se personsnavn mere. Kan kun huske den startede med Si... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9672 Skrevet 16. November, 2019 Jeg fik også en i morges. Den er væk nu, så mon ikke der er nogen der rydder op efter spammeriet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 16. November, 2019 Lauersen skrev, for 2 minutter siden: Jeg fik også en i morges. Den er væk nu, så mon ikke der er nogen der rydder op efter spammeriet. Det tror jeg du har ret i. jeg kunne ikke finde noget på Aspen558 i formiddags, så jeg tænker vedkommende er blevet lempet ud af butikken igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OpIdinRøv 43 Skrevet 16. November, 2019 Lauersen skrev, Lige nu: Jeg fik også en i morges. Den er væk nu, så mon ikke der er nogen der rydder op efter spammeriet. Min er også væk men jeg tror stadig at det er en god at hjælpe moderatorene med at rydde op i det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. November, 2019 OpIdinRøv skrev, for 40 minutter siden: Vedhæft en screenshoot eller skriv navnet på denne profil, så vi sammen kan holde tyvene tilbage. Det er vel ik super svært at spotte, om man har profilnavn eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 16. November, 2019 Den besked har jeg også fået, og ja jeg slettet med det sammen den besked, alt ved den besked (gratis sex) siger jo den er fake... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 472 Skrevet 19. November, 2019 Jeg fik også en besked, og jeg trykkede på linket. Jeg plejer ALDRIG at trykke på links. Min Norton Security reagerede også prompte, og blokerede. Er der nogen herinde der har tilstrækkelig viden omkring firewall og antivirus? Om jeg skal formatere min harddisk, just to be safe? Eller har min Norton gjort arbejdet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9672 Skrevet 21. November, 2019 Så er der spam-PB'er igen. Har anmeldt min med det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 21. November, 2019 Muggi skrev, den 19-11-2019 at 05:04: Jeg fik også en besked, og jeg trykkede på linket. Jeg plejer ALDRIG at trykke på links. Min Norton Security reagerede også prompte, og blokerede. Er der nogen herinde der har tilstrækkelig viden omkring firewall og antivirus? Om jeg skal formatere min harddisk, just to be safe? Eller har min Norton gjort arbejdet? Hvis siden blev blokeret, er der ingen skade sket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg