Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg vil bare bede alle om at være opmærksomme og passe på med, at klikke på links fra profiler der opfordre til gratis sex eller lign.

Det er spam og fishing profiler. Hvis man klikker på linket, bliver ens personlige oplysninger fisket op og misbrugt at tyven.

Se eksempel i vedhæftede filer.

Held og lykke med det :).

Screenshot_20191116-115810_Opera.jpg

Redigeret af OpIdinRøv

Del dette indlæg


Link til indlæg
OpIdinRøv skrev, for 2 minutter siden:

Hej alle! Jeg vil bare bede alle om at være opmærksomme og passe på med at klikke på links fra profiler der opfordre til gratis sex eller lign.

Det er spam og fishing profiler. Hvis man klipper på lunket, bliver ens personlige oplysninger fisket op og misbrugt at tyven.

Se eksempel i vedhæftede filer.

Held og lykke med det :).

Screenshot_20191116-115810_Opera.jpg

Har præcis den samme besked, bare et andet navn som er afsenderen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klarpånyt skrev, Lige nu:

Har præcis den samme besked, bare et andet navn som er afsenderen 

Vedhæft en screenshoot eller skriv navnet på denne profil, så vi sammen kan holde tyvene tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OpIdinRøv skrev, for 7 minutter siden:

Vedhæft en screenshoot eller skriv navnet på denne profil, så vi sammen kan holde tyvene tilbage.

Kan ikke huske navnet, beskeden er slettede og derfor kan jeg ikke se personsnavn mere. 
Kan kun huske den startede med Si...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også en i morges. Den er væk nu, så mon ikke der er nogen der rydder op efter spammeriet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg fik også en i morges. Den er væk nu, så mon ikke der er nogen der rydder op efter spammeriet.

Det tror jeg du har ret i. jeg kunne ikke finde noget på Aspen558 i formiddags, så jeg tænker vedkommende er blevet lempet ud af butikken igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, Lige nu:

Jeg fik også en i morges. Den er væk nu, så mon ikke der er nogen der rydder op efter spammeriet.

Min er også væk men jeg tror stadig at det er en god at hjælpe moderatorene med at rydde op i det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
OpIdinRøv skrev, for 40 minutter siden:

Vedhæft en screenshoot eller skriv navnet på denne profil, så vi sammen kan holde tyvene tilbage.

Det er vel ik super svært at spotte, om man har profilnavn eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også en besked, og jeg trykkede på linket. Jeg plejer ALDRIG at trykke på links.

Min Norton Security reagerede også prompte, og blokerede.

Er der nogen herinde der har tilstrækkelig viden omkring firewall og antivirus? Om jeg skal formatere min harddisk, just to be safe? Eller har min Norton gjort arbejdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, den ‎19‎-‎11‎-‎2019 at 05:04:

Jeg fik også en besked, og jeg trykkede på linket. Jeg plejer ALDRIG at trykke på links.

Min Norton Security reagerede også prompte, og blokerede.

Er der nogen herinde der har tilstrækkelig viden omkring firewall og antivirus? Om jeg skal formatere min harddisk, just to be safe? Eller har min Norton gjort arbejdet?

Hvis siden blev blokeret, er der ingen skade sket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...