Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Er der nogen som ligger inde med en beretning af nyere dato sammen med Jessica ?

Jeg kan se hun er rimelig aktiv på Pussy Galores, Seductionsgirls og vist også på Mon-Cherie.

Sidst jeg så hende er ca 10 år siden. Så min nysgerrighed går på om hun stadig er en flot pige?

Alderen hun skriver er way off. 

http://seductiongirls.dk/pigerne/jessica/

http://pussygalores.dk/jessica.htm

God lørdag derude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk

Besøgte hende for en 3 års tiden siden. For mig var der ikke rigtig kemi og jeg var trods alt noget træt af forskellen på hendes profil info og den kvinde der tog imod. 

Har ikke haft planer om et nyt besøg trods en i øvrigt flot og naturlig kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk

Ja - synes hun strammer den urimeligt meget. Man bliver meget skuffet hvis man håber på at møde en kvinde under 35. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JessicaJewel

Det er hermed rettet......
Jeg havde ikke set der stod alder, da jeg bare ændre sted og tid når jeg gentrykker annonce, men aldrig beskrivelse. .....

Mine billederne jeg har på er dog rimelig nye ( fra august ) 

Beklager meget det med alderen og god søndag til alle jer derude...

Knus Jessica :wub:

Redigeret af JessicaJewel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Katfisk skrev, 1 time siden:

Ja - synes hun strammer den urimeligt meget. Man bliver meget skuffet hvis man håber på at møde en kvinde under 35. 

Undskyld den gamle viking blander sig, men for det første syntes jeg at det er på plussiden at hun strammer den uden at tage ekstra for det. :rolleyes:.

Dernæst syntes jeg ikke tonen i denne tråd giver Jessica den beskrivelse/anbefaling som hun egentlig fortjener. Jeg forstår måske nu, hvorfor hun faktisk normalt frabeder sig anmeldelser, hvilket er årsagen til at  jeg ikke har skrevet en om de formidable møder jeg har haft med hende. Jeg kender ikke hendes reelle alder, og ønsker ikke at kende den.Jeg har altid tillagt 25% moms, da hun så for mig var mere "spiselig". Jeg hader at få de der "pædofrands" fornemmelser, når jeg er på damesjov;).

Såfremt alderen 29/30 passer, kan jeg kun sige, at hun er meget bedre end sine jævnaldrene til at give mig fornemmelsen - moden - dansk - GFE - der virkelig kan give mig fornemmelsen, at det er en dame der virkelig ønsker at være sammen med mig. Jeg kan somme tider have lidt rejsnings problemer, men det forekommer ikke i dette selskab. Udseende er normalt ikke afgørende for mig, men hendes krop er intet mindre en formfuldendt,  og det trækker selvfølgelig heller ikke ned.

Det største minus er, at hun nu kun er på disse "Københavner" smarte bordeller og ikke her på Vestsjælland, hvor vi hårdt mangler segmentet . Så @Jessica Jewel få snarest gang i "diligencen" og kør mod vest, så den gamle viking kan få poleret 1 tallet igen.

BR.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JessicaJewel

Så kommer jeg alligevel et smut til Sorø..... Det bliver på onsdag hvis diligencen kan finde derned....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...