Peter8260 5 Skrevet 16. November, 2019 Hej brødre. Hvordan finder I piger i Nordtyskland? Jeg kender Sexnord, men er der andre gode sider? Måske hvor man også finder “rigtige” tyskere og ikke kun piger fra Østeuropa? pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 16. November, 2019 Er også en mulighed og så er der Kaufmich Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 108 Skrevet 16. November, 2019 Hvordan er prisen i forhold til dk. Har tit haft lyst til at besøge en GP i det nordtyske. Men mit tyske rækker ikke rigtigt til at ringe og høre om priser og ydelser. Tager de mod dkr, eller skal man hæve euro? Mvh Fynboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 16. November, 2019 Fynbo skrev, 1 time siden: Hvordan er prisen i forhold til dk. Har tit haft lyst til at besøge en GP i det nordtyske. Men mit tyske rækker ikke rigtigt til at ringe og høre om priser og ydelser. Tager de mod dkr, eller skal man hæve euro? Mvh Fynboen I Tyskland kræver de som udgangspunkt euro. I Nordtyskland er der sket en prisharmonisering i forhold til Danmark. Idag koster 30 min også 600-800 kr dernede. Udvalget og tilgængeligheden er dog bedre. I Flensburg har du eksempelvis mange piger indenfor 2 km afstand. Du kan bare gå rundt og ringe på. Men der er nu rigtig meget hø imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg