surfingsam 123 Skrevet 16. November, 2019 Så fik jeg besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/285333. Kan ikke sige om det hende på billederne,. Hun ser i mit optik super godt ud, rigtig sød at snakke med. Pænt rent sted, super diskret. Aftalen gik nemt og hurtig på sms. Bestilte ½ time med mega fransk. Hun started med fransk var rigtig godt, Så syntes jeg hun skulle slikkes, Jeg er sikke på hun kunne lide den behandling. Eneste minus var ingen finger i fissen imens. tror faktisk hun kom, ellers var det godt skuespil. Nu var det tid til at knalde hende i missionær. Elsker bare den stilling. Desværre hade hun lukkede øjne. men det var alligevel godt. Gode samleje bevægelser. Bryder mig ikke om hvis pigen bare ligger passivt. Af med kondomet så jeg kunne afslutte i munden, hun tømte mig godt og grundig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 20. November, 2019 surfingsam skrev, den 11/16/2019 at 5:05 AM: Then I got to visit her here https://annoncelight.dk/showad/285333 . Can't say about it her in the pictures ,. She looks super good in my optics, really cute to talk to. Nicely clean place, super discreet. The agreement went easy and fast on SMS. Ordered ½ hour with mega French. She started with French was really good, so I thought she should be licked, I'm sure she liked the treatment. Only minus was no finger in the pussy while. actually thinks she came, otherwise it was good acting. Now it was time to bang her in missionary. Just love that position. Unfortunately, she had closed eyes. but it was good anyway. Good intercourse movements. I don't care if the girl just lies passively. Off the condom so I could finish in her mouth, she emptied me well and thoroughly. Than you for the review. Is her house in a discrete place? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 21. November, 2019 Jok7r skrev, for 2 timer siden: Than you for the review. Is her house in a discrete place? It was in kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg