Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej. Er helt ny herinde, men vil lige give mit besyv med.

Besøgte Blackangel i Esbjerg i dag.

https://annoncelight.dk/showad/278026

Kan kun sige gode ting om hende. Det er 100% hende på billederne. Hun er super indlevende i selve agten og er virkelig lækker.

Jeg skal helt sikkert forbi igen.

Skrevet

Kan kun give dig ret efter mit 5 besøg og kommer helt sikkert igen smil 

Skrevet

Samler da lige en gang mere anmeldelserne af hende her i en ;-) . Ja hun er sku en skøn pige ;-)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/109578-esbjerg-sexy-blackangel-just-for-you/

Skrevet

Meget enig. Har nok også været ved hende 4 til 5 gange. Toplækker ungpige. I dag var hun ikke glatbarberet - det synes jeg var en dejlig variation.

Eneste problem jeg har med de piger, det er, det er så hulens svært at vælge mellem Angel og den lige så dejlige Emily

Man må kæle, gramse, kysse og slikke overalt på deres vildt lækre ungpige kroppe. :D :):D

Skrevet

Og så fælles de endda om tøjet :D

Joey Joe Joe skrev, for 50 minutter siden:

Meget enig. Har nok også været ved hende 4 til 5 gange. Toplækker ungpige. I dag var hun ikke glatbarberet - det synes jeg var en dejlig variation.

Eneste problem jeg har med de piger, det er, det er så hulens svært at vælge mellem Angel og den lige så dejlige Emily

Man må kæle, gramse, kysse og slikke overalt på deres vildt lækre ungpige kroppe. :D :):D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.