Hop til indhold
WonderBoy

Danske Lisa - Super dejlig (omkring Holbæk)

Recommended Posts

Jeg er ny bruger herinde. Har igennem et stykke tid læst mange af jeres gode og mindre gode oplevelser med GP.  Tak for det :-)

Idag var mit første besøg hos en GP.

https://annoncelight.dk/showad/277993

Jeg havde kigget på Danske Lisa som holder til lidt uden for Holbæk og fik bestilt tid til 1/2 times hygge. Tidsbestilling og kommunikation gik super fint og der var hurtigt svar. Beliggenheden er rimelig diskret i villakvarter. Hus for enden af vejen. 

Jeg ankom til aftalt tid og blev lukket ind af “telefonpigen”. Blev bedt om at vente i er rum indtil Lisa var klar. Det tog 5 min, hvorefter jeg blev vist ind i hyggerunmet.

Få minutter efter kom Lisa ind. En sød, smuk og dejlig pige midt i 30’erne. Pengene skiftede hænder og kort efter startede en dejlig 1/2 time.

Lisa har flere flotte tatoveringer på kroppen, dejlige store bryster, er sødt ansigt og er dejligt smil og skønne kys.

Tiden fløj afsted uden man overhovedet kan mærke tiden som et pres. Der bliver ikke kigget på uret.

Lisa startede ud med super fransk hvilket hun gør til top karakter. Herefter en dejlig 69’er, Fransk til Lisa, cowgirl, doggy style, missionær og fransk til Lisa igen og mere missionær. Jeg måtte holde igen flere gange, da Lisa var super dejlig at bolle med. Afslutningen blev et super lækkert blowjob,  hvor Lisa tømte mig totalt.

Kunne godt have brugt 1/2 time til og have haft 2. Omgang med Lisa. Men må blive en anden gang :-)

Lisa er en naturlig og dejlig pige, der ser ud til at nyde sex. Lisa virkede godt tilfreds og virkede til at nyde det ligeså meget som mig. :-)  Der blev taget afsked og jeg gik stor smilene ud i mørket der var ved at falde på.

Dette var mit første besøg hos en GP.

Lisa bliver jeg nødt til at besøge igen. En pige jeg nød ar have sex med og som for mig var ren gfe. Pigen jeg gerne ville score i byen og have med hjem og dyrke sex med hele natten :-)  man kunne nemt blive små forelsket i hendes dejlige væsen :-)

Pas godt på hende, hun fortjener det.

Hilsen A

 

 

Redigeret af WonderBoy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er jeg glad på dine vejne. Første besøg som blev en toppen oplevelse. Og smukt at du så beriger os med at oprette dig som bruger og skriver en anmeldelse. 

Jeg tror dog godt du kan forberede dig på at der sås tvivl om dine hensigter. Just saying :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak underdog og pacer.

Jeg skylder som alle andre der “bare” har læst med at skrive når man har noget at berette. Dette var jo min oplevelse og kemi kan vel gøre er besøg godt eller mindre godt. Men for mig var dette et rigtig godt besøg og glad for det gik sådan første gang man besøger en GP. Jeg er ikke blevet afskrækket ;-) 

God aften til jer alle.

Hilsen A.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WonderBoy skrev, for 13 timer siden:

 Men for mig var dette et rigtig godt besøg og glad for det gik sådan første gang man besøger en GP. Jeg er ikke blevet afskrækket ;-) 

 

Velkommen til.

Pas på, det kan være starten på en dyr hobby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik jeg også besøgt denne smukke og dejlige kvinde. Nøjj, hvor er hun både sød og dejlig. Jeg fik 45 min. Både BJ, dog, missionær og 69'er. Samtidig er Lisa også et nærværende og intelligent menneske. Vi fik en dyb samtale om livet. Lisa er en GP i særklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...