Guest Alkoholikeren Skrevet 15. November, 2019 Jeg var ude at spise med mit frivillig netværk, vi laver lektiehjælp for de store i folkeskolen - Vi valgte en kaffer restaurant https://www.zulaafrica.info/ Ret så spændende og lækker mad - gode afrikanske øl - og dejlig italiensk vin, mad tage med noget brød og der bruge ikke andet end de rene hænder, det smagte fantastisk, vi fik Zula Speciel, der består af Forskellige traditionelle retter: Okse, kyllingekød og vegetarretter som spinat, linser, kartofler, gulerødder. Alt sammen serveret på et fad af injera. kaffen (bønnerne) blev ristet ved bordet før formaling og den blev ledsaget af popcorn.. De to negerinder (Kafferinder) der var tjenere var ret kønne og unge, de kunne helt sikkert tjene cash som GPere .... Jeg kunne godt finde på at tage derind igen.. Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 15. November, 2019 Alkoholikeren skrev, for 16 minutter siden: Jeg var ude at spise med mit frivillig netværk, vi laver lektiehjælp for de store i folkeskolen - Vi valgte en kaffer restaurant https://www.zulaafrica.info/ Ret så spændende og lækker mad - gode afrikanske øl - og dejlig italiensk vin, mad tage med noget brød og der bruge ikke andet end de rene hænder, det smagte fantastisk, vi fik Zula Speciel, der består af Forskellige traditionelle retter: Okse, kyllingekød og vegetarretter som spinat, linser, kartofler, gulerødder. Alt sammen serveret på et fad af injera. kaffen (bønnerne) blev ristet ved bordet før formaling og den blev ledsaget af popcorn.. De to negerinder (Kafferinder) der var tjenere var ret kønne og unge, de kunne helt sikkert tjene cash som GPere .... Jeg kunne godt finde på at tage derind igen.. Alko Sikke noget pis af et totalt fejlplaceret indlæg....keder du dig? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 15. November, 2019 barrøv skrev, for 4 minutter siden: Sikke noget pis af et totalt fejlplaceret indlæg....keder du dig? At du mener det er et fejlplaceret indlæg må du da godt forklare mig. Resten er din subjektive holdning og den gider jeg ikke gå ind i. Nej jeg kan ikke kede mig, det kan velbegavede mennesker ikke. VH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 15. November, 2019 barrøv skrev, for 9 minutter siden: Sikke noget pis af et totalt fejlplaceret indlæg....keder du dig? Det var dog en mærkelig melding? ( Til et ellers udemærket citat ) Så, keder du dig, eller hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 15. November, 2019 Ja men er dette forum for bedømmelse af god mad , med en bisætning om servitrisernes udseende? Virker nærmest som reklame for stedet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 15. November, 2019 Tak for fin info om stedet. Dælme lang tid siden og i disse politisk korrekte tider, at jeg har hørt "negerinder" Indlægget er ret placeret under hyggesnak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 15. November, 2019 (edited) barrøv skrev, for 4 minutter siden: Ja men er dette forum for bedømmelse af god mad , med en bisætning om servitrisernes udseende? Virker nærmest som reklame for stedet Ja, det er "hyggesnak" =alt det der ikke falder under andre kategorier Redigeret 15. November, 2019 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 15. November, 2019 barrøv skrev, for 47 minutter siden: Sikke noget pis af et totalt fejlplaceret indlæg....keder du dig? Den politiske korrekthed må gerne (hellere end gerne) tage et frikvarter ind i mellem. Det er sååååååå befriende for vores sundhed. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 15. November, 2019 Tak for den fine beretning @Alkoholikeren Næste gang du besøger dem så bed dem lige om at opdatere menukortet, der mangler i hvert fald både Dansk og Fransk på menuen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 15. November, 2019 Det er et hyggeligt “hipster sted” og service og mad var fremragende... det er nok mere en oplysning end reklame at der på et købesex forum kommer lidt om tjenerinderne syntes jeg selv er ok ville ikke skrive det i et ordinært forum for restaurantanmeldelser...sure opstøs tager jeg med et smil, de af jer de har nemt ved at tage metro til københavn er det tætteste metro stop Nørrebros runddel (assistens kirkegård) Der var også kønne negerinder blandt gæsterne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 15. November, 2019 Det lyder vildt godt.. Altså kvinderne er sådan lidt underordnet for mig, men maden lyder yderst tiltalende tak for anbefaling @Alkoholikeren ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. November, 2019 Alkoholikeren skrev, for 10 timer siden: At du mener det er et fejlplaceret indlæg må du da godt forklare mig. Resten er din subjektive holdning og den gider jeg ikke gå ind i. Nej jeg kan ikke kede mig, det kan velbegavede mennesker ikke. VH Alko Fuck Alko Der blev jeg sgu lige kategoriseret IQ mæsigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. November, 2019 (edited) Alkoholikeren skrev, for 17 timer siden: Nej jeg kan ikke kede mig, det kan velbegavede mennesker ikke. Jo, det kan de da godt. Jeg mener faktisk at det skulle være videnskabeligt bevist, at kreativitet sker i det felt hvor begavede mennesker keder sig. Uden at jeg lige har et link. Når det så er sagt, så tak for indlægget, som selvfølgelig er placeret rigtigt under hyggesnak. Toddy skrev, for 7 timer siden: Der blev jeg sgu lige kategoriseret IQ mæsig ja, det blev du måske. For det positive...... Redigeret 16. November, 2019 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 16. November, 2019 Alkoholikeren skrev, for 18 timer siden: Jeg var ude at spise med mit frivillig netværk, vi laver lektiehjælp for de store i folkeskolen - Vi valgte en kaffer restaurant https://www.zulaafrica.info/ Ret så spændende og lækker mad - gode afrikanske øl - og dejlig italiensk vin, mad tage med noget brød og der bruge ikke andet end de rene hænder, det smagte fantastisk, vi fik Zula Speciel, der består af Forskellige traditionelle retter: Okse, kyllingekød og vegetarretter som spinat, linser, kartofler, gulerødder. Alt sammen serveret på et fad af injera. kaffen (bønnerne) blev ristet ved bordet før formaling og den blev ledsaget af popcorn.. De to negerinder (Kafferinder) der var tjenere var ret kønne og unge, de kunne helt sikkert tjene cash som GPere .... Jeg kunne godt finde på at tage derind igen.. Alko Jeg synes det lyder lækkert, og det kan måske mane joken i jorden om at på en ethiopisk restaurant får man et par tomme tallerkener. Gad godt prøve "Tepsi". Hvordan virkede hyggemad og dele konceptet? Jeg er selv meget til at man kan tage fra noget fælles eller fra hinanden, og ikke være territorial med sin tallerken. Det at dele mad er jo noget af det mest grundlæggende sociale vi kan gøre som mennesker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 16. November, 2019 Vil lige tilføje dette link findsmiley.dk/790958 og der ser pænt og rent ud iht. Rapporterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 16. November, 2019 Undskyld hvis jeg ikke er politisk korrekt,, men servitricernes udseende er ikke ligegyldig for alle, jeg skulle engang ud at spise med kammesjukkerne, vi fandt et sted der reklamerede med topløs betjening og det var heller ikke falsk reklame, men desværre viste det sig at alle tjenerne var mænd, men maden var i top. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. November, 2019 Alkoholikeren skrev, for 23 timer siden: At du mener det er et fejlplaceret indlæg må du da godt forklare mig. Resten er din subjektive holdning og den gider jeg ikke gå ind i. Nej jeg kan ikke kede mig, det kan velbegavede mennesker ikke. Jeg ville da godt spise hos disse negerpiger. De er i reglen meget smukke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg