Hop til indhold
mcg

Trekant med 2 modne damer

Recommended Posts

Var blevet lystig og så tilfældigvis denne annonce her https://annoncelight.dk/showad/286554

aftale kom i hus over SMS og jeg i bad og afsted, havde mine betænkeligheder ved annoncen da det er fake billeder, men tog nu chancen og mødte i døren en moden dejlig kvinde( med det mørke hår) ja billederne er nok ikke hende eller så er de nok ihverfald 10-15 år gamle... men har før haft held i den retning. Nå men jeg blev budt ind af 2 dejlige modne damer fra estonia tror jeg de sagde, meget smilende og imødekommende, pengene byttede hænder og brunetten startede med at ville hjælpe mig med at tage tøjet af og det kom hurtigt af,  hun satte sig og tog banditten i munden, og i det samme kom blondinen og vi tungekyssede indtil de sagde jeg skulle ligge mig på sengen, fuck jeg var horny lige der, blondinen iført nogle netstrømper og noget overdel og brunetten i noget natkjole agtigt med blonder, WoW. Brunetten startede med at tage en ordentlig gang olie og masserede banditten godt ind, vildt lækkert, de skiftede til at sutte og tungekyssede mig på skift, imens jeg havde hver hånd i deres skød, blondinen kom op og ride og jeg kyssede med brunetten og hendes bryster, nu ville blondinen have den bagfra og det fik hun så, brunetten ville også have noget så hun lagde sig tilrette i missionær med en dildo og legede med sig selv indtil jeg overtog efter dildoen, jeg kunne næsten ikke holde til mere og trak mig ud, damerne op og rev kondomet af og suttede til jeg sprøjtede min sæd ud over deres bryster. 

Karakter 1:10

sted: 5 hotellet i Slagelse, syntes ikke det er så anonymt igen.

brunetten: 9 flot kvinde hvis man er til modne kvinder, alderen er nok nærmer sidst i 40’erne men det gør ikke mig noget, elsker modne kvinder, brysterne er store og hun har helt sikkert engang været en meget lækker kvinde, det er hun dog stadig i mine øjne.  Sød og smilende og snakker ok engelsk og jokede ind imellem med glimt i øjet, det gjorde de begge og vi grinede meget og de var afslappende at være sammen med. 

Blondinen:8 også ældre end i start af 40’erne hun kunne godt være midt 50 men stadig en dejlig kvinde i mine øjne :-) meget smilende og sød. Pæn kvinde. 

 

Sexen: 10 , idag var det lige det jeg havde brug for, det var frækt og de spillede godt, ja det var ikke virkeligt i den forstand jeg bilder ikke mig selv ind at de var ægte liderlige men de fik mig til at føle at de var glade og tilfredse og liderlige, jeg betalte for en halv time men var ude efter 23 min igen, det gik sindssygt stærkt, jeg havde travlt så havde det ok med det idag. 

Alt i alt lander jeg på en 8 all over. 

Hvis man ikke er til modne damer og meget olie så er det ikke pengene værd.

et kæmpe plus, der blev ikke skiftet kondom imellem pigerne. 

God fredag derude. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry jeg har først lige set det nu, de er taget hjem igen, men tror helt sikkert de vender tilbage igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...