Topperharley 35 Skrevet 15. November, 2019 Så vil jeg lige komme med min vurdering af Angelina Angel... Turen gik i dag til Vojens Dreams. Jeg har tidligere besøg Angelina og første gang jeg besøgte hende var jeg bestemt ikke skuffet. Så det var med en vis betænkelighed om anden gang ville være lige så godt. Og det var det så ikke... Det var bedre. Der er en dejlig personlighed fra Angelina. Der er tid til kram og nærhed. Jeg havde læst i hendes profil at hun har en seance men at det er en lille smule hemmelig. Og uden at skulle afslører hvad det går ud på, vil jeg da sige at jeg var fuldstændig blød i knæene da vi var færdig. Jeg kan kun komme med min klare anbefaling. Der er en engel på jorden og det er helt klart Angelina Angel. Jeg glæde mig til at komme afsted igen. www.vojensdream.dk 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 16. November, 2019 Årh hvor er du sød ❤️ mange tak ❤️ Glæder mig til at se dig igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg