Hop til indhold

Flensburg lige nu

Featured Replies

Skrevet

Jeg håber på et hurtigt smut forbi Flensborg i aften. Men jeg synes udvalget lige nu er lidt tyndt. Der er også en masse ukendte. Jeg har lidt kig på dem på Finkenstrasse lige nu, og Alicia fra Engelsburg er blevet nævnt for nogle dage siden. Er der nogen, der kan komme med nogle anbefalinger, også andre steder?

Skrevet

Jeg har også besøgt Alicia og hun er rigtig sød, men min klare favorit i Flensborg er Vivian. Har besøgt hende 6 gange og hun er super GFE og skide sød.

Skrevet
  • Author

Jeg har også besøgt Alicia og hun er rigtig sød, men min klare favorit i Flensborg er Vivian. Har besøgt hende 6 gange og hun er super GFE og skide sød.

Vivian er flere gange blevet positivt omtalt her i forummet. Det kunne være man skulle prøve hende af. Hvordan passer hendes billeder? Hun ser lidt for tynd ud til min smag, men hvis personligheden kan opveje for det...

Skrevet

Skriv endelig hvad du oplever....jeg skal til Flensborg på fredag :-)

Skrevet

Viv ser ud irl som på billederne. Hun er meget sød og imødekommende. Nem at snakke med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.