Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle :)

leder man efter rigtig gfe sex og hygge er det Alicja man skal prøve hun er nærværende og tilstede i det hele . meget kærlig pige og man går derfra med en dejlig følelse i kroppen som sjælden opleves hun kysser godt dejlige bryster at røre ved hun elsker at blive slikket stedet er et fint og rent sted så prøv hende inden hun tager hjem søndag og kommer først igen til april karakter for alicja 12 behandl hende godt og hun gør det ved jer <3Hun er god at kommunikere med ved en masse ting hun læser :)

alicja <3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op @Odder sikke en skarp anmeldelse . . . . . 

Men du er selvfølgelig også ved at være en erfaren herre med alle de anmeldelser du får skrevet . . .

Spøg til side, - din anmeldelse virker lidt fisket, - og mere som en dårlig omgang reklame, - i det mindste i mine øjne :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var hos hende for et par dage siden (Jeg går ud fra at det er alicja i Aalborg vi snakker om) 

https://annoncelight.dk/showad/275341

Jeg kan tilslutte mig trådstarters beskrivelse af alicja. Og jeg har været i gamet siden venuslogens tid, hvis du er bekymret for falsk anmeldelse. Det er heller ikke den første positive anmeldelse hun har fået. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske en lidt sparsommelig anmeldelse, men Alicja er helt reel, og da jeg besøgte hende for et par måneder siden levede hun op til både beskrivelse og de nyeste fotos i annoncen. Skrev iøvrigt en anmeldelse med både plusser og minusser, som hun linker til i annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...