Hop til indhold

Recommended Posts

W A U W - hun er GUDESMUK og har øjne som Rayon - de stråler både frækt -dominerende - sødt og nysgerrigt - der er SÅ meget liv i hendes øjne. Hendes øjne er meget lette at aflæse, og jeg vil vove at skrive at hun ER Danmarks smukkeste Domina. 
Jeg ville være hendes fodslave dén tirsdag aften og jeg har aldrig slikket kysset og suttet på så lækre og velplejede tæer. En perfekt Størrelse 38, med sexet rød lak på, velduftende, bløde såler og et lækkert svaj. Tæerne har perfekt symmetri og det er sådan nogle som man bare har lyst til at sutte slikke og kysse på for evigt - fuck de er frække.. 

Under seancen studererede og læste hun mig hele tiden, og jeg blev lullet ind i dén fantasi jeg havde bedt hende om at skabe.
(Min fantasi var at jeg kun måtte have lov til at være hendes fodslave, fordi hun skulle hjem og mærke en rigtig stor og tyk neger pik). Hun spillede Hotwife rollen perfektion og jeg kunne få lov til at være i min fodslave rolle... Hun både rørte mig, kærtegnede min hud på en både hengivende sensuel måde men samtidigt på en dominerende måde - helt magisk og yderst dejligt. 
Jeg kan på det varmeste anbefale at kontakte Domina Pixi - hun er tillidsfuld - empatisk og samtidigt vildt smuk og utrolig forførende. Wauw. 
Efter vores time sammen bød hun på noget at drikke og vi snakkede sammen om alt mellem himmel og jord i over 1,5time. 
Så kære tvivler der læser dette, udlev DINE frække fantasier med Domina Pixi - https://annoncelight.dk/showad/259531 du er i rigtig gode hænder (og fødder) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu skal man jo ikke være en af de sædvanlige mistænkelige brugere. 
Men når en så rosende anmeldelse bliver lagt op få minutter før at Pixi’s annonce kommer på/bliver aktiveret. Så virker det lidt mistænkeligt;) Og fra en spritny bruger som har oprettet sig for under en time siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph
KøbenhavnerSnuden skrev, for 3 timer siden:

Altså nu skal man jo ikke være en af de sædvanlige mistænkelige brugere. 
Men når en så rosende anmeldelse bliver lagt op få minutter før at Pixi’s annonce kommer på/bliver aktiveret. Så virker det lidt mistænkeligt;) Og fra en spritny bruger som har oprettet sig for under en time siden. 

Uden at skulle være djævlens advokat, så har Pixi været i gang ihvertfald et års tid, og den første anmeldelse af hende (herinde) er fra Oktober 2018. Har osse lagt mærke til hendes annonce før da den havner i det “net” jeg søger med 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 3 timer siden:

Altså nu skal man jo ikke være en af de sædvanlige mistænkelige brugere. 
Men når en så rosende anmeldelse bliver lagt op få minutter før at Pixi’s annonce kommer på/bliver aktiveret. Så virker det lidt mistænkeligt;) Og fra en spritny bruger som har oprettet sig for under en time siden. 

Kære KøbenhavnerSnude

Ja, hvis man er den mistænkelige type og man først lige har opdaget, at min annonce bliver aktiv, cirka hver eneste dag på sammen tidspunkt i hverdagene *SMS*

Jeg føler ikke et stor behov for selv, at skrive oplevelser ned fra slavens synspunkt, men har en oplevelse af, at langt de fleste der benytter sig af denne service kender Eroguide, men de færreste er aktive bruger her inde, med mindre de finder et formål med at blive det. Hvis jeg selv havde skrevet anmeldelsen, havde jeg også valgt at gøre det på et mere Kristeligt tidspunkt hvor jeg var vågen, Samt skrevet mange flere *GG*

Jeg vågnede til en dejlig mail her til morgen om at vedkommet havde skrevet her inde og må sige det varmer, helt ned i lilletåen *SSF*

Jeg håber du får en god og spændene dag,  med en masse gode oplevelser *SF*

De Bedste Hilsner 

Miss Pixi

 

 

DEB26561-3909-44F2-B440-0F21EBC509D3.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Av  Stakkels mand som det går ud over :roll:

Redigeret af Evil twin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...