Hop til indhold
Guest desireto2

Beni ny thaipige

Recommended Posts

Guest desireto2

Kan se det er en pige der har gået under navnet Nancy hos Angkor i KBH! Der er rimelig vilde anmeldelser af hende! Nu overvejer man sgu kraftigt! 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Så kom jeg en tur forbi Beni! Og nu hold nu op en krop og hold nu op en flot thai kvinde! 
blev budt indenfor med et smil og et klap på numsen op af trapperne.. valgte en halv time med tantra massage og en lille hyggespiller bagefter! Hun massere dejligt og pirrende samtidig var hun helt nøgen under hele massagen! Fantastisk krop at ligge og kigge på! Waow siger jeg bare! Trolden blev tømt hun tørrede den lækkert af! En cola i hånden og et kram! Tak og farvel for den her gang! 
Ærgerlig over jeg ikke havde hævet flere penge, men helt sikkert næste gang skal hun have den at mærke! 
 

Stedet 10/10 er super rent og varme værelser. 
Beni.     10/10 flot og sexet pige! 

Redigeret af Snigeren902
Stavet forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, for 12 timer siden:

Så kom jeg en tur forbi Beni! Og nu hold nu op en krop og hold nu op en flot thai kvinde! 
blev budt indenfor med et smil og et klap på numsen op af trapperne.. valgte en halv time med tantra massage og en lille hyggespiller bagefter! Hun massere dejligt og pirrende samtidig var hun helt nøgen under hele massagen! Fantastisk krop at ligge og kigge på! Waow siger jeg bare! Trolden blev tømt hun tørrede den lækkert af! En cola i hånden og et kram! Tak og farvel for den her gang! 
Ærgerlig over jeg ikke havde hævet flere penge, men helt sikkert næste gang skal hun have den at mærke! 
 

Stedet 10/10 er super rent og varme værelser. 
Beni.     10/10 flot og sexet pige! 

Hun lyder jo skøn.

Kan du fortælle om det er i selve Nyborg midtby at hun holder til, eller om det er udenfor byen, hvor man kan komme mere diskret, når man er bosiddende i lille Nyborg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
Ronaldo skrev, 1 time siden:

Hun lyder jo skøn.

Kan du fortælle om det er i selve Nyborg midtby at hun holder til, eller om det er udenfor byen, hvor man kan komme mere diskret, når man er bosiddende i lille Nyborg?

Bor selv i nyborg.. og ja det ligger nede i midtbyen.. så fra min side af vil hun kun blive besøgt når mørket er faldet på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest desireto2
Snigeren902 skrev, for 14 timer siden:

Så kom jeg en tur forbi Beni! Og nu hold nu op en krop og hold nu op en flot thai kvinde! 
blev budt indenfor med et smil og et klap på numsen op af trapperne.. valgte en halv time med tantra massage og en lille hyggespiller bagefter! Hun massere dejligt og pirrende samtidig var hun helt nøgen under hele massagen! Fantastisk krop at ligge og kigge på! Waow siger jeg bare! Trolden blev tømt hun tørrede den lækkert af! En cola i hånden og et kram! Tak og farvel for den her gang! 
Ærgerlig over jeg ikke havde hævet flere penge, men helt sikkert næste gang skal hun have den at mærke! 
 

Stedet 10/10 er super rent og varme værelser. 
Beni.     10/10 flot og sexet pige! 

Lyder godt, hvad måtte du af med for sådan en omgang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
desireto2 skrev, for 42 minutter siden:

Lyder godt, hvad måtte du af med for sådan en omgang? 

Slap med 600 kr.. hun virker til at være en man kan snakke med omkring priser osv. hun gav vidst også øko bj.. hvis jeg forstod hende rigtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stor anbefaling herfra. Jeg besøgte hende sidste år ved Ulai og wow en krop. Jeg bestilte en times massage med hj som slutning. Det endte så ud i hj og økoblow fra en topløs Beni - uden ekstrabetaling (Ved ikke om jeg bare var lidt heldig den dag). Men skønt var det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arghhh for fox say - det er jo min faste pige gennem 6 måneder. Jeg kan slet ikke undvære hende og vidste ikke hun var på Fyn nu, så virkelig dårlig nyhed, men tillykke til Fynboerne. Hun er virkelig smuk og en frisk pige. Gad vide hvem hendes afløser nu skal være?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
DenGenertetype skrev, den 6.12.2019 at 19:02:

Er der nogen der ved hvor længe hun bliver?

 

2 måneder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, den 29/11/2019 at 22:11:

Så kom jeg en tur forbi Beni! Og nu hold nu op en krop og hold nu op en flot thai kvinde! 
blev budt indenfor med et smil og et klap på numsen op af trapperne.. valgte en halv time med tantra massage og en lille hyggespiller bagefter! Hun massere dejligt og pirrende samtidig var hun helt nøgen under hele massagen! Fantastisk krop at ligge og kigge på! Waow siger jeg bare! Trolden blev tømt hun tørrede den lækkert af! En cola i hånden og et kram! Tak og farvel for den her gang! 
Ærgerlig over jeg ikke havde hævet flere penge, men helt sikkert næste gang skal hun have den at mærke! 
 

Stedet 10/10 er super rent og varme værelser. 
Beni.     10/10 flot og sexet pige! 

Er hendes bryster ægte?

Har hun en stor tatovering på maven?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pachamama skrev, for 16 timer siden:

Er hendes bryster ægte?

Har hun en stor tatovering på maven?

Nej, de er desværre kunstige. Og hendes tatoo på maven er nærmest et bælte rundt om livet.

personligt syntes jeg at hun er spild af penge, men tror det er fordi vi nok ikke lige havde den rette kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...