Hop til indhold

Recommended Posts

Efter længere tids nysgerrighed på Emmalie, besluttede jeg mig i starten af oktober for at besøge hende hos mon cherie.

Jeg ankommer spændt til adressen i Rødovre, hendes billeder ser jo rigtig indbydende ud.

Jeg bliver vist ind i et af rummende af telefonen damen og venter et par minutter på det banker på døren, ind kommer Emmalie, jeg får hurtigt et smil på da hun ser rigtig godt ud og billederne langt fra lyver, tværtimod ;-) jeg nupper en halv time og kan næsten ikke vente til hun kommer ind igen.

Vi ligger os i sengen og snakker lidt, det bliver mere og mere tydeligt at hun er skæv først og fremmest stinker hun langt væk af hash og hun virker meget meget fjern fra den samtale vi har gang i.

jeg valgte ikke at kommentere på det, men jeg synes jeg lige vil hører om andre har haft oplevet lignende? 

iforhold til sex’en, var det såmænd ok men det virkede til hun bare ville have det overstået og hun slet ikke var til stede..

https://mon-cherie.dk/uncategorized/emmalie/

/vandtårnet

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da ikke godt; dog har jeg gode erfaringer med hende - dog tror jeg helt sikkert hendes alder lyver en del, for 20-21 år har hun efterhånden været en del år;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har faktisk haft en lidt lign oplevelse med hende dog ikke helt så ekstrem som din.
Da jeg ankom blev jeg sat i et rum som virkelig stank af hash.. virkelig et turn off, kunne dog ikke decideret mærke at hun var påvirket men nå jeg læser dit indlæg nu var der jo nok noget om snakken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg ved at der er 100% forbud mod Alkohol/stoffer - og at møde op påvirket på MC. Det er virkeligt ærgerligt, at du har haft den oplevelse :-( 

Jeg er meget sikker på at Mutter, tager en snak med Pigen♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Katfisk skrev, for 2 minutter siden:

Er det ok med rygtespredning af den her her art? 

Det er jo beskrivelse af oplevelser, 2 forskellige af 2 forskellige skribenter, så hvad galt er der i det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katfisk skrev, for 4 timer siden:

Er det ok med rygtespredning af den her her art? 

Jeg er også noget uforstående overfor din besked.

Sneleoparden skrev, for 13 timer siden:

Har faktisk haft en lidt lign oplevelse med hende dog ikke helt så ekstrem som din.
Da jeg ankom blev jeg sat i et rum som virkelig stank af hash.. virkelig et turn off, kunne dog ikke decideret mærke at hun var påvirket men nå jeg læser dit indlæg nu var der jo nok noget om snakken. 

Var det et af værelserne der lugtede eller et venteværelse?

 

hvis det var et af værelserne er det jo dybt kritisk at mon cherie ser igennem fingre med det.

Redigeret af Vandtårn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vandtårn skrev, den 14/11/2019 at 23:17:

Efter længere tids nysgerrighed på Emmalie, besluttede jeg mig i starten af oktober for at besøge hende hos mon cherie.

Jeg ankommer spændt til adressen i Rødovre, hendes billeder ser jo rigtig indbydende ud.

Jeg bliver vist ind i et af rummende af telefonen damen og venter et par minutter på det banker på døren, ind kommer Emmalie, jeg får hurtigt et smil på da hun ser rigtig godt ud og billederne langt fra lyver, tværtimod ;-) jeg nupper en halv time og kan næsten ikke vente til hun kommer ind igen.

Vi ligger os i sengen og snakker lidt, det bliver mere og mere tydeligt at hun er skæv først og fremmest stinker hun langt væk af hash og hun virker meget meget fjern fra den samtale vi har gang i.

jeg valgte ikke at kommentere på det, men jeg synes jeg lige vil hører om andre har haft oplevet lignende? 

iforhold til sex’en, var det såmænd ok men det virkede til hun bare ville have det overstået og hun slet ikke var til stede..

https://mon-cherie.dk/uncategorized/emmalie/

/vandtårnet

 

 

Hun ser lækker ud, prøv at beskrive hendes udseende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk

Jeg har været på Mon-Cherie et utal af gange og har aldrig lugtet røg eller lugtet af røg efterfølgende. 

Så har jeg i øvrigt aldrig hørt om at man skulle kunne lugte af hash. Røg - selvfølgelig stinker man af røg ud af munden hvis man ryger. Hash - lugter af røg. 

Tvivler på at trådstarter har anden dagsorden end at stille sted/pige i dårligt lys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katfisk skrev, for 2 timer siden:

Så har jeg i øvrigt aldrig hørt om at man skulle kunne lugte af hash. Røg - selvfølgelig stinker man af røg ud af munden hvis man ryger. Hash - lugter af røg. 

Tvivler på at trådstarter har anden dagsorden end at stille sted/pige i dårligt lys. 

Så har jeg news for dig, hash har en helt speciel duft som man ikke er i tvivl om, røg er ikke bare røg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
pacer skrev, 1 time siden:

Så har jeg news for dig, hash har en helt speciel duft som man ikke er i tvivl om, røg er ikke bare røg.

Ja klart nok. Men nu lyder det jo ikke til at hun sad og miksede og røg en tjums foran næsen på manden her. Og når røgen er borte er forskellen ens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katfisk skrev, for 29 minutter siden:

Ja klart nok. Men nu lyder det jo ikke til at hun sad og miksede og røg en tjums foran næsen på manden her. Og når røgen er borte er forskellen ens.

Den lugt er ikke sådan lige at slippe af med, den sidder alle vegne i mange timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Vandtårn skrev, den 15/11/2019 at 13:22:

Jeg er også noget uforstående overfor din besked.

Var det et af værelserne der lugtede eller et venteværelse?

 

hvis det var et af værelserne er det jo dybt kritisk at mon cherie ser igennem fingre med det.

Står der nogen steder at Mon-Cherie ser igennem fingre med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Står der nogen steder at Mon-Cherie ser igennem fingre med det?

Der skal ikke lugte af røg på Mon-Cherie, der skal lugte af fisse på Mon-Cherie ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
zukker skrev, for 52 minutter siden:

Der skal ikke lugte af røg på Mon-Cherie, der skal lugte af fisse på Mon-Cherie ?

Enig :-) Men det kan altså ikke ligge hele MC til last, at 1 pige muligvis har lugtet af hash.

Hvis jeg har haft 1 gæst som lugter af alkohol, så giver jeg jo heller ikke alle mænd skylden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 15.11.2019 at 08:02:

Jeg ved at der er 100% forbud mod Alkohol/stoffer - og at møde op påvirket på MC. Det er virkeligt ærgerligt, at du har haft den oplevelse :-( 

Jeg er meget sikker på at Mutter, tager en snak med Pigen♥️

Det er også pisse farligt at køre på MC når man er skæv eller fuld

Det er meget sikre at køre bil, der er det nemmere at holde balancen :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katfisk skrev, for 4 timer siden:

Ja klart nok. Men nu lyder det jo ikke til at hun sad og miksede og røg en tjums foran næsen på manden her. Og når røgen er borte er forskellen ens.

Sikke noget vrøvl

Hash kan lugtes laaaangt væk og det kan lugtes i flere timer efter uden problem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 40 minutter siden:

Sikke noget vrøvl

Hash kan lugtes laaaangt væk og det kan lugtes i flere timer efter uden problem

Ja, den søde gennemtrængende lugt tager ingen fejl af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...