Hop til indhold
Guest Liderligfyr

tidlig morgenfisse flensborg

Recommended Posts

Gæst

hej har i nogle forslag til tidlig morgenfisse i flensborg?? synes ofte når jeg kommer kl 10, det kan være svært at finde nogle der er vågne.

nu søger jeg til før kl 10, og en pige man kan regne med er stået op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan du i hvert fald godt spare dig turen til Oluf Samsons Gang. Her er alt uddødt på nævnte tidspunkt :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogle af pigerne skriver non-stop 00:00-24:00 i deres annoncer.

Men har også prøvet at ringe på kl 09:00 hos en non-stopper, og der blev der åbnet af en søvnig polsk pige, som absolut ikke så ud til at være frisk på narrestreger.

Hvis de får deres nattesøvn, så er de vel normalt friske til daglig (ligesom os andre dødelige :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal forbi flensborg på fredag ved 10 tiden - jeg håber bestemt at der er "bid" et af de kendte steder.

- Engel - Samantha http://www.fair-girls.de/689 på Harrisleer Strasse 19 (har besøgt hende før)

Hvis der er forslag, vil også gerne have en plan B, hvis ikke de er "vågne"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg i sin tid var forbi Amanda i Taubenstrasse (se relevant tråd) stod der, at hun var der fra klokken 10. Da jeg kom klokken 10.15, var hun først ved at gøre sig klar. Hun åbnede døren på klem, svøbt i et håndklæde, og sagde at der gik lige en halv time. Ved samme lejlighed kørte jeg forbi Finkenstrasse. Der så heller ikke ud til at være meget liv, men der holdt nogle biler udenfor.

Generelt tror jeg ikke, der sker ret meget før klokken 11. De fleste af pigerne er vel også til rådighed til omkring 23-24 stykker om aftenen, og de skal lige have deres skønhedssøvn, før de er klar igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tak for tilbagemeldingerne :) det kan være en udfordring at finde vågne piger allerede kl 10, stor udfordring, hvis hun skal passe sammen med ens liste!

det var bare hvis i lige kendte en pige, der er morgenfrisk dernede ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ, hæ, Liderligfyr.

Hvad med, om du i stedet tog nogle timer tidligere derned? Så havde du chancen for at fange en af dem, der var ved at lukke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...