Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjsa 

jeg var så heldig at besøge den lille røde for anden gang Idag, og hold nu kæft en omgang, det er det bedste sex og ret vild sex vi havde, jeg kunne hende hver dag:)

kan virkelig kun sige tak til den lille røde,

kan ikke lige finde hende annonce så jeg kan linke jer til hende, men ved hun er på igen på fredag, på annoncelight 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Oller skrev, for 1 time siden:

Halløjsa 

jeg var så heldig at besøge den lille røde for anden gang Idag, og hold nu kæft en omgang, det er det bedste sex og ret vild sex vi havde, jeg kunne hende hver dag:)

kan virkelig kun sige tak til den lille røde,

kan ikke lige finde hende annonce så jeg kan linke jer til hende, men ved hun er på igen på fredag, på annoncelight 

Har du et link?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 4 minutter siden:

Har du et link?

p r ø v  a t  l æ s e  d e t  d u  s v a r e r  p å  o g  e n d d a  c i t e r e r . . . 

Oller skrev, for 1 time siden:

kan ikke lige finde hende annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Bebop skrev, for 14 minutter siden:

p r ø v  a t  l æ s e  d e t  d u  s v a r e r  p å  o g  e n d d a  c i t e r e r . . . 

Jeg undskylder dybt og ønsker Bebop en fantastisk aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tugwell skrev, 1 time siden:

Er det hende hvor kunderne står i kø og får lyn guffer eller knald for en skilling? 

Tugwell kan du have ret i, jeg har selv taget 20 min begge gange :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

“Den lille røde”. Enten er hun kommunist, indianer eller rødhåret, tænker jeg. Måske alle tre ting på samme tid :). Et specielt Kinderæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

5 min græsk for 500, loooooool, hvordan kan man tilbyde 5 min sex, den ka jo dårligt nok nå at blive stiv på 5 min, før akten skal være færdig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
BadGuy skrev, for 1 time siden:

5 min græsk for 500, loooooool, hvordan kan man tilbyde 5 min sex, den ka jo dårligt nok nå at blive stiv på 5 min, før akten skal være færdig :D

Vildt nok hvis det tager dig fem minutter at få den stiv når du er sammen med en nøgen kvinde, men mon ikke flertallet af mænd er potente nok til, at det kan lade sig gøre..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
sometimes skrev, for 1 time siden:

Vildt nok hvis det tager dig fem minutter at få den stiv når du er sammen med en nøgen kvinde, men mon ikke flertallet af mænd er potente nok til, at det kan lade sig gøre..

Er du blank el hva ? Pointen er at det er dybt godnat at tilbyde sex i 5 min, utroligt at du ikke fatter det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
sometimes skrev, for 3 timer siden:

og nu du er så blank, så formoder jeg heller ikke du kan regne, men 5 min sex af 500 kr svarer til en time pris på 6000 kr, det syntes du ikke er total latterligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
BadGuy skrev, for 5 timer siden:

Er du blank el hva ? Pointen er at det er dybt godnat at tilbyde sex i 5 min, utroligt at du ikke fatter det.

Ja for dig er det åbenbart dybt godnat, når det tager dig fem minutter bare at få den op at stå.. men så længe hun har andre kunder end dig, som ikke har den slags problemer og som ikke synes 500kr for en  hurtig omgang analsex er for dyrt, hvem er det så et problem for, dem eller dig? 

Men det fatter du måske stadig ikke helt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 16 timer siden:

Nogen der ved Ca hvor gammel hun er. Og er hun Dansk?

Sådan omkring slut 40erne vil jeg skyde på. Hun er dansk. Billederne viser fint hvordan hun ser ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Nogle gange går sex rigtig hurtigt, og andre gange tager det 2 minutter.

Jeg har også været der i 10 min. Det var rigeligt, for hun går lige til sagen og er målrettet.

Egentlig en OK oplevelse, men tvivler på jeg kommer igen.

Jeg fik en historie om, at hun deler boligen med en veninde og deres børn, men der skal ikke meget til at tilbagevise den udtalelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 16 minutter siden:

Bestemt ikke…. Men det er vist samme sted…
Den lille røde var slank, det er vist ikke just tilfældet med den uskyldige… og derfor jeg ikke har besøgt hende…

Har i nogen ide om det er klinik eller “privat”?

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, for 2 timer siden:

Har i nogen ide om det er klinik eller “privat”?

Det er privat… et lille rækkehus i Islev, i noget nybyggeri….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...