Hop til indhold

Recommended Posts

Egentlig ikke - og så alligevel. Var der igår. Helt sikkert hende på billederne. Flot, høj, slank pige. Bøjle på i undermunden. Hun kunne ikke før betaling afgøre, om hun kyssede. Da jeg er meget til GFE med masser af kys, er det ikke godt nok. Hun holdt på alle måder afstand - no touch before pay - så jeg gik igen. Jeg følte ikke, at jeg kunne opnå nærvær. Sikkert bare mit problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke så svært, for det står i annoncen. Før var det Østerbro, nu er det Nørreport. Hører gerne nærmere, hvis nogen har besøgt hende :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, for 21 timer siden:

Hun kunne ikke før betaling afgøre, om hun kyssede. Da jeg er meget til GFE med masser af kys, er det ikke godt nok. Hun holdt på alle måder afstand - no touch before pay - så jeg gik igen.

Egentlig mærkeligt for hun skriver i add, at deep kissing er en af hendes favoritter?

Hun ser sgu sprød ud, så jeg er imponeret over HrT, der vendte om i døren. Du må have nosser af stål;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Hun er egentlig ret sød, let at snakke med, men var alligevel lidt vrangvillig mht økofransk, selv om det eksplicit var aftalt inden mødet. Herudover generelt uengageret i sengen..

Konklusion; ingen gentagelse herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, den 13.11.2019 at 19:45:

no touch before pay

Øh, gælder det ikke 97 % af alle GP'er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 timer siden:

Øh, gælder det ikke 97 % af alle GP'er?

Jo, det var mere attituden, som også blev bekræftet af:

Aandersen skrev, den 14.11.2019 at 17:48:

Hun er egentlig ret sød, let at snakke med, men var alligevel lidt vrangvillig mht økofransk, selv om det eksplicit var aftalt inden mødet. Herudover generelt uengageret i sengen..

Konklusion; ingen gentagelse herfra

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...