Hop til indhold
Guest Zoro1

Fake fake fake

Recommended Posts

Guest Zoro1

Jeg kontaktede den såkaldte  Emma. Hun er virkelig dårlig til og skrive engelsk, men forklarede, hvor hun nogenlunde kunne træffes (hvilket viste sig senere var helt forkert). Da jeg ville lave en aftale kunne hun lige pludselig ikke alligevel og henviste til næste dag. Jeg spurgte til hvornår hun kunne træffes og fik beskeden kl. 12:00. Hun ville stadig ikke fortælle adressen præcist og henviste mig til og ringe til hende kort før min ankomst. Kl. 1130 den aftalte dag skrev jeg til hende om vi havde en aftale. Hun svarede "Call me" 12:00, hvilket jeg gjorde. Hun virkede overrasket over jeg ville komme og spurgte ind til vores aftale, hvilket jeg forklarede. Nå men historien kort så ankom jeg til den oplyste adresse, som er en privat lejlighed. Ingen navn på dørtelefon, selv om hun sagde jeg lukker dig ind ved ankomst. Da jeg blev lukket ind kunne jeg straks se, at det ikke var den Emma, som var afbilledet på annoncen. Først fastholt hun, at hun var Emma, men ændrede det, da jeg tog min telefon frem for og vise hende billeder. Jeg stod over for en kraftig og noget ældre kvinde, som lignede en person der lige var væltet ud af sengen. Jeg blev vist i en meget mørk lejlighed, hvor man stort set ikke kunne se noget. JEG SAGDE PÆNT NEJ TAK og forlod stedet. Blot en advarsel...………. EMMA annoncerer under tlf. 91118177 i Hvidovre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...