Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, jeg besøgte hende nogle gange forrige år.

Hun er adopteret fra Korea, og taler flydende dansk. Og det er hende på bilederne. Totalt lækker krop, og sødt ansigt. Dog plastik i brysterne. Øv!

Jeg besøgte hende i en privat lejlighed.

Første gang var totalt GF oplevelse og jeg er ikke i tvivl om, at hun også nød mit besøg. (Man blev sgu helt forelsket)

Anden gang var lidt mindre godt, men stadig super fint.

Tredje gang kunne jeg fornemme at hun var blevet mere professionel, og da jeg fandt ud af, at hun have fyldt missen op med smørelse, tabte jeg interessen, og har ikke været der siden.

Jeg mener prisen var 1000 for en halv time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for dit svar, så har man da noget at tænke på til imorgen om det skal være hende eller en anden, har du nogle forslag til andre sprøde thai piger, og er mest til sex og ikke andet ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 1 time siden:

Ja, jeg besøgte hende nogle gange forrige år.

Hun er adopteret fra Korea, og taler flydende dansk. Og det er hende på bilederne. Totalt lækker krop, og sødt ansigt. Dog plastik i brysterne. Øv!

Jeg besøgte hende i en privat lejlighed.

Første gang var totalt GF oplevelse og jeg er ikke i tvivl om, at hun også nød mit besøg. (Man blev sgu helt forelsket)

Anden gang var lidt mindre godt, men stadig super fint.

Tredje gang kunne jeg fornemme at hun var blevet mere professionel, og da jeg fandt ud af, at hun have fyldt missen op med smørelse, tabte jeg interessen, og har ikke været der siden.

Jeg mener prisen var 1000 for en halv time.

Hvad vil du skyde alderen til? Tak på forhånd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...